Ακόμα πλουσιότερη φαίνεται πως έγινε η οικογένεια πίσω από την πασίγνωστη πολυτελή μάρκα Chanel, δεδομένων των $5 δισ. σε έσοδα το 2021, λόγω της αύξησης της ζήτησης για πολυτελή προϊόντα.

Η οικογένεια Wertheimer έλαβε μερίσματα ύψους $2,5 δισ. μέσω της Chanel, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Πρόκειται για τα μεγαλύτερη ετήσια κέρδη για την εταιρεία που παράγει το γνωστό άρωμα Chanel No. 5 και τα χαρακτηριστικά μικρά, μαύρα φορέματα.

Η περιουσία της οικογένειας Wertheimer κατέγραψε αύξηση της τάξης του 37% φέτος και έφτασε στα $90 δισ, σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires Index. Οι αδερφοί Alain και Gerard Wertheimer κατέχουν ίσα μερίδια της εταιρείας.

Σημειωτέον πως η ζήτηση αλλά και οι τιμές των προϊόντων Chanel έχουν καταγράψει σημαντική αύξηση την τελευταία διετία. Η κλασική τσάντα της luxury εταιρίας πωλούνταν για $8.200 τον περασμένο Δεκέμβριο, αύξηση τιμής της τάξης του 60% από τα προ-πανδημικά επίπεδα. Παράλληλα, υπήρχε «πλαφόν» αγοράς 1 τσάντας για κάθε πελάτη, με περίοδο αναμονής 2μήνου πριν την επόμενη αγορά. Στη Σεούλ, μάλιστα, οι επίδοξοι πελάτες είχαν συγκεντρωθεί έξω από κατάστημα Chanel από τις 5 το πρωί για να αγοράσουν γυναικείες τσάντες με αντίτιμο $9.500.

Tα έσοδα των Wertheimer μέσω της Chanel, σύμφωνα με το Bloomberg, έχουν φτάσει στα $8 δισ. από το 2016. Η θετική πορεία της εταιρείας έχει βοηθήσει τους αδερφούς στη διαφοροποίηση των επενδυτικών τους χαρτοφυλακίων εκτός της αγοράς πολυτελών προϊόντων.

Η οικογενειακή εταιρεία τους με ονομασία Mousse Partners, την οποία διοικεί ο ετεροθαλής αδελφός των Alain και Gerard, Charles Heilbronn, δραστηριοποιείται σε πληθώρα αγορών, όπως στα χρηματιστήρια και την αγορά ακινήτων. Από το 2020 και ύστερα, έχει αγοράσει μερίδια σε νέες επιχειρήσεις όπως MessageBirdButler Hospitality και Tonal.

Όσο για τη Chanel, η οποία συμπεριλαμβάνει και τις μάρκες Eres και Goossens, σκοπεύει να επενδύσει $1 δισ., φέτος, για την πρόσληψη 3.500 εργαζομένων, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του CFO Philippe Blondiaux.