Η CEO της Chanel, Leena Nair, υπερασπίστηκε την απόφαση του διάσημου οίκου ειδών πολυτελείας να αυξήσει το κόστος μιας από τις πιο εμβληματικές τσάντες της πάνω από τα 10.000 ευρώ. Όπως δήλωσε σε συνέντευξή της στο Bloomberg, κατά τον καθορισμό των τιμών της, η Chanel λαμβάνει υπόψη τον πληθωρισμό και τις υψηλές προδιαγραφές σε υλικά και κατασκευή. «Χρησιμοποιούμε εξαιρετικές πρώτες ύλες και η διαδικασία της παραγωγής είναι πολύ αυστηρή, επίπονη, χειροποίητη – έτσι αυξάνουμε τις τιμές μας ανάλογα με τον πληθωρισμό», δήλωσε η Nair.

Πολυτελείς μάρκες όπως η Chanel έχουν προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών στα πιο περιζήτητα προϊόντα τους τα τελευταία χρόνια. Ο γαλλικός οίκος μόδας αύξησε την τιμή της διάσημης κλασικής τσάντας Chanel μεσαίου μεγέθους στα 10.300 ευρώ τον περασμένο μήνα στο Παρίσι. Πρόκειται για αύξηση κατά 6,2% από 9.700 ευρώ που κόστιζε το μεσαίο μέγεθος της θρυλικής αυτής τσάντας νωρίτερα φέτος.

Η Chanel τείνει να απευθύνεται στους πιο εύπορους πελάτες –όπως η Hermes ή η Rolex- η αγοραστική δύναμη των οποίων συνήθως δεν επηρεάζεται από συνθήκες επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης ή γεωπολιτικής αναταραχής.

Η Nair δήλωσε ότι η εταιρεία, που ιδρύθηκε πριν από περισσότερο από έναν αιώνα από την Coco Chanel και είναι διάσημη για τα ρούχα υψηλής ραπτικής και τα αρώματά της, επιδιώκει «λελογισμένη και μέτρια ανάπτυξη» καθώς εστιάζει στη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων της μακροπρόθεσμα. Η ίδια επανέλαβε ότι η εταιρεία δεν σχεδιάζει να μπει στο χρηματιστήριο. Η Chanel ανήκει στους δισεκατομμυριούχους αδελφούς Alain και Gerard Wertheimer, η περιουσία των οποίων εκτιμάται σε 50 δισεκατομμύρια δολάρια ο καθένας, σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires Index.

Πρώην επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού της Unilever, η Nair έγινε διευθύνουσα σύμβουλος της Chanel τον Ιανουάριο του 2022. Η εταιρεία πολυτελών προϊόντων που βρίσκεται πίσω από το άρωμα Chanel No. 5 επιδιώκει την εναρμόνιση των τιμών σε όλο τον κόσμο και μερικές φορές προσαρμόζει τις τιμές σε διαφορετικές αγορές για να το πετύχει, πρόσθεσε η Nair. «Οι πελάτες μας δεν πρέπει να έρχονται αντιμέτωποι με υπερβολικές διαφορές στις τιμές. Ανεξάρτητα από το πού αγοράζουν, θέλουμε να παραμείνουμε δίκαιοι απέναντι σε όλους τους πελάτες μας παντού», δήλωσε.

Διαβάστε ακόμη: