Aν είστε λάτρεις της ιστορίας της μόδας, η παρακάτω ανακοίνωση θα σας ενθουσιάσει. Μετά την επιτυχία της ταινίας “House of Gucci”, που μας χάρισε μία εσωτερική ματιά στο δράμα της ιταλικής οικογένειας, η κινηματογραφική βιομηχανία επιστρέφει με μία νέα παραγωγή που θα επικεντρωθεί στην «εχθρική» σχέση των οίκων Chanel και Dior, την περίοδο μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η σειρά θα ονομαστεί “The New Look” και θα κυκλοφορήσει από την Apple TV+, ενώ το καστ των ηθοποιών θα περιλαμβάνει τον Αυστραλό Ben Mendelsohn και τη Γαλλίδα Juliette Binoche, στους ρόλους των Christian Dior και Coco Chanel αντίστοιχα.
MEDIA
Dior- Chanel: Μία νέα σειρά παρουσιάζει το χρονικό της αντιπαλότητας μεταξύ των οίκων
Aν είστε λάτρεις της ιστορίας της μόδας, η παρακάτω ανακοίνωση θα σας ενθουσιάσει. Μετά την επιτυχία της ταινίας “House of Gucci”, που μας χάρισε μία εσωτερική ματιά στο δράμα της ιταλικής οικογένειας, η…
Η πλοκή της σειράς θα ακολουθήσει την αντιπαλότητα των δύο κολοσσών την μεταπολεμική περίοδο του 50′ και του 60′ στο Παρίσι, αλλά και την ιστορία πίσω από τη δημιουργία της χαρακτηριστικής Dior “New Look” σιλουέτας (1947) που έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη διαμόρφωση της μόδας όπως τη ξέρουμε σήμερα.
Eίναι πλέον γνωστό πως οι δύο σχεδιαστές, oι οποίοι θα μείνουν χαραγμένοι στην ιστορία της μόδας εσαεί, δε διέφεραν μόνο ως προς τον τρόπο που την αντιλαμβάνονταν και την ουσία της, αλλά και ως προς τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα και χόμπι. Η Chanel ήταν πίστη φαν των πάρτι και μίας ξέφρενης ζωής με πολλή ίντριγκα και μεγάλες απογοητεύσεις, ενώ ο Dior διατηρούσε ένα πολύ πιο φιλήσυχο προφίλ με την κηπουρική να αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες του ασχολίες. Τα φλοράλ κεντήματα πάνω στα Birkenstock από την πιο πρόσφατη ανδρική συλλογή του Dior, υπό την καλλιτεχνική διέυθυνση του Kim Jones, επανέφεραν στη μνήμη μας το αγαπημένο χόμπι του Γάλλου σχεδιαστή.
Όσον αφορά τη μόδα και τους σχεδιαστικούς κώδικες που τους καθόρισαν, η Gabrielle Chanel διατήρησε καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής της μία πολύ πιο ριζοσπαστική και επαναστατική φιλοσοφία στον πυρήνα των συλλογών της. H ατρόμητη «λεόντισσα» στόχευε στην απελευθέρωση του γυναικείου φύλου από τα κοινωνικά δεσμά της εποχής της, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την απλότητα δίχως να ξεχνά τη φινέτσα. Σε αντίθεση με τις πιο δομημένες και ρομαντικές σιλουέτες του Christian Dior, οι οποίες αποτέλεσαν μία ωδή στη θηλυκότητα ύστερα από τα δύσκολα χρόνια του πολέμου. Η συλλογή που σήμανε το ντεμπούτο του, το 1947, ήταν γεμάτη σιλουέτες που στόχευαν στην ανάδειξη του σωματότυπου κλεψύδρα, μέσα από σύνολα με πιο στρογγυλεμένους ώμους, μακριές φούστες και τονισμένη μέση.
Μία ακόμη ενδιαφέρουσα πληροφορία έγκειται στο γεγονός πως ο σκηνοθέτης της σειράς, Todd A. Kessler, έχει δεσμευτεί να συμπεριλάβει πλήθος θρυλικών μορφών από το fashion κόσμο της εποχής, μεταξύ των οποίων ο Yves Saint Laurent, o Pierre Balmain, o Hubert de Givenchy και ο Cristóbal Balenciaga.