Netflix εισέρχεται στον κόσμο των ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων με μία εντυπωσιακή κίνηση: η Beyoncé θα πρωταγωνιστήσει στο halftime show των αγώνων NFL που θα μεταδοθούν ζωντανά από την πλατφόρμα ανήμερα των Χριστουγέννων. Η αμερικανική εταιρεία επενδύει σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα και εκδηλώσεις για να ενισχύσει τη δυναμική της στη ζωντανή ψυχαγωγία.

Η είδηση, που ήρθε ως έκπληξη, ανακοινώθηκε λίγο μετά τη λήξη ενός από τους πιο δημοφιλείς αγώνες μποξ όλων των εποχών. Η βραβευμένη με Grammy καλλιτέχνιδα θα ερμηνεύσει για πρώτη φορά τραγούδια από το νέο της άλμπουμ Cowboy Carter κατά τη διάρκεια του αγώνα μεταξύ των Houston Texans και των Baltimore Ravens, που θα διεξαχθεί στη γενέτειρά της.

Σύμφωνα με το Netflix, η Beyoncé αναμένεται να προσκαλέσει «ξεχωριστούς καλεσμένους», χωρίς ωστόσο, να έχουν γίνει γνωστές, περισσότερες λεπτομέρειες. «Η χριστουγεννιάτικη ευχή σας πραγματοποιήθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά η πλατφόρμα στη δήλωσή της.

Νέα στρατηγική

Η συνεργασία του NFL με τη Beyoncé έρχεται σε μια περίοδο όπου η Netflix, η κορυφαία πλατφόρμα streaming παγκοσμίως, προσπαθεί να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό και να ενισχύσει την αναδυόμενη διαφημιστική της δραστηριότητα. Η πρόσφατη μετάδοση του αγώνα μποξ μεταξύ του Μάικ Τάισον και Τζέικ Πολ προσέλκυσε 65 εκατομμύρια θεατές – αριθμό ρεκόρ, αν και υπήρξαν παράπονα για τεχνικά προβλήματα.

Τα αθλητικά γεγονότα θεωρούνται το πιο πολύτιμο ζωντανό περιεχόμενο παγκοσμίως. Στελέχη της Netflix βλέπουν τη χριστουγεννιάτικη ημέρα ως μια ευκαιρία να συγκεντρώσουν εκατομμύρια θεατές ταυτόχρονα. Στις ΗΠΑ, το NFL κυριαρχεί στις λίστες με τις πιο δημοφιλείς ζωντανές τηλεοπτικές μεταδόσεις κάθε χρόνο, αποτελώντας ένα ισχυρό εργαλείο προσέλκυσης διαφημιζόμενων.

Χριστούγεννα με NFL και Netflix

Ο αγώνας μεταξύ των Texans και Ravens θα μεταδοθεί αμέσως μετά την αναμέτρηση των πρωταθλητών του Super Bowl, Kansas City Chiefs, με τους Pittsburgh Steelers, στις 25 Δεκεμβρίου. Αυτοί οι δύο αγώνες θα σηματοδοτήσουν την πρώτη ζωντανή μετάδοση αγώνων NFL από το Netflix.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Netflix αναμένεται να προσελκύσει 10 εκατομμύρια νέους θεατές στο τέταρτο τρίμηνο, χάρη σε αυτά τα εντυπωσιακά γεγονότα, αλλά και την πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του Squid Game στις 26 Δεκεμβρίου. Επιπλέον, η πλατφόρμα προγραμματίζει να εντάξει δημοφιλή προγράμματα της WWE, όπως το Raw και το Smackdown, στις μεγάλες αγορές, αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο του 2025.

Η νέα στρατηγική της Netflix αποδεικνύει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να κατακτήσει τον χώρο των ζωντανών μεταδόσεων, με έμφαση στις αθλητικές εκδηλώσεις και τα μεγάλα πολιτιστικά γεγονότα.

Διαβάστε ακόμη: