Σταθερά προσανατολισμένος στην ανάδειξη των θεματικών εκείνων πεδίων που προσφέρονται τόσο για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μίγματος όσο και για την επέκταση της εισροής επισκεπτών στον χρόνο είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός της Μήλου, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Η πρώτη προσπάθεια ήταν, λίγο πριν την εκπνοή του περασμένου χρόνου, με την παρουσίαση της Μήλου ως προορισμού γαμήλιου τουρισμού σε εκδήλωση στην πρεσβευτική κατοικία στο Λονδίνο.
Πέρα όμως από τον γαμήλιο τουρισμό, η Μήλος φρόντισε να αναδείξει και τον γαστρονομικό της πλούτο σε ειδική παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Kitchen Milano στο κέντρο της πόλης της Λομβαρδίας. Η όλη οργάνωση ήταν από το Μηλιό σεφ Βασίλη Παπικινό με την αρωγή και σύμπραξη της σεφ Γεωργίας Κουτσούκου και τη σημαντική βοήθεια της διευθύντριας ΕΟΤ Ιταλίας Κυριακής Μπουλασίδου. Παρούσα ήταν και η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου που συμμετείχε σε κάποιες από τις παρασκευές των μηλέικων προϊόντων.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ανάλογη γαστρονομική παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί και στο Λονδίνο το επόμενο διάστημα.
Το βασικό σκεπτικό της στρατηγικής για τη χρονική επέκταση της τουριστικής περιόδου εδράζεται στην αποφυγή φαινομένων υπερσυγκεντρώσεων που είναι δυνατόν να πλήξουν τη φήμη του επιπέδου υπηρεσιών, μετά τη σημαντική αύξηση της ζήτησης που παρουσιάζει ο προορισμός τα τελευταία χρόνια χάρη στη συστηματική προβολή από διεθνούς ακτινοβολίας Μέσα Ενημέρωσης, ορισμένα μάλιστα από τα οποία έχουν και εξειδίκευση σε ειδικές κατηγορίες αναγνωστών.
Τέλος, σύμφωνα με το σχεδιασμό, έχουν ήδη δρομολογηθεί και διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από τις κύριες αγορές ενδιαφέροντος που θα συνεχιστούν έως την Άνοιξη οπότε και θα ακολουθήσουν τα ταξίδια εξοικείωσης τα οποία θα ολοκληρώσουν το πλέγμα προβολής και ανάδειξης του νησιού.