Προσπαθώ να κάνω ένα λογαριασμό και πραγματικά μπερδεύομαι, δεν βγάζω άκρη. Και για να είναι ειλικρινής δεν πιστεύουν τα μάτια μου στα νούμερα που προκύπτουν από πολλαπλασιασμούς και προσθαφαιρέσεις!
Αναφέρομαι φυσικά στα λεφτά που βάζουν στην τσέπη από την διαχείριση του έργου των διαβατηρίων τα καλά παιδιά της γιαπωνέζικης Toppan και ο δόκτωρ Ηλίας Σαμαράς επί 17 συναπτά έτη!
Κοιτάξτε, βαθυστόχαστες αναλύσεις δεν είμαι σε θέση επί του παρόντος να κάνω! Όμως θα κάνω, σε βάθος, πιστέψτε με…
Πάμε μπακαλίστικα λοιπόν, προς το παρόν…
Για κάθε έκδοση νέου διαβατηρίου το αντίτιμο είναι 50 ευρώ! Από τα 50 ευρώ τα 30, μου λένε οι καλά γνωρίζοντες, είναι κέρδος! Άντε τα 20 να πω εγώ που είμαι και large!
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι από τον Ιούλιο του 2004 που ο «γιατρός» Ηλίας Σαμαράς και η made in Japan παρέα του (που συμμετέχουν στην κοινοπραξία της Thales που πάει να μπλοκάρει τον διαγωνισμό μαμούθ των ταυτοτήτων ύψους 515 εκατ. ευρώ προσφεύγοντας στο ΣτΕ), μέχρι σήμερα – 17 χρόνια μετά – έχουν εκδώσει συνολικά 30 εκατ. διαβατήρια, τα οποία ανανεώνονται ανά πενταετία, τότε το ποσόν του καθαρού κέρδους που αυθαιρέτως προκύπτει είναι: 30.000.000 x 20 = 600.000.000 ευρώ!!!
Όπως αντιλαμβάνεστε ο «γιατρός» και η παρέα του σούσι και του σασίμι, σε 17 χρόνια κονόμησαν 600 εκατομμύρια!!! Καθαρά!!! Και έχουν άλλα 2 χρόνια ακόμη σύμβαση!
Εκτός και αν ναυαγήσει ο διαγωνισμός για τα διαβατήρια και η δουλειά παραμείνει στα χέρια – και τις τσέπες – τους για άλλα 17 χρόνια, οπότε κονομήσουν σε υψηλές τιμές και με προφανή ζημία του κράτους, άλλα 600 τόσα εκατ. ευρώ, στην υγεία των κορόιδων με μπόλικο …κρύο σάκε!!!
Δεν είναι επομένως προφανές γιατί η κοινοπραξία της Thales (παρέα με τον περίφημο Φέσσα της Unisystems, τον αποκαλούμενο στην επιχειρηματική πιάτσα ως βαψομαλλιά) μολονότι έχει περάσει στην τριάδα του τελικού όπου θα ανοίξει η οικονομική της προσφορά για το έργο μαμούθ, προσφεύγει στο ΣτΕ για να μπλοκάρει τον διαγωνισμό;
2 προσφυγές στο ΣτΕ μπλοκάρουν τον διαγωνισμό μαμούθ (515 εκατ. ευρώ) των ταυτοτήτων!