Η Google σχεδιάζει να εισαγάγει την τεχνητή νοημοσύνη ώστε να δημιουργήσει «καινοτόμες» διαφημίσεις, μετέδωσαν σήμερα (20/04) οι Financial Times, επικαλούμενοι εσωτερική παρουσίαση.

«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη “ξεκλειδώνει” έναν κόσμο δημιουργικότητας», ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας στην παρουσίαση με τίτλο «Διαφημίσεις που βασίζονται σε AI 2023». Η Google ήδη χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη στο διαφημιστικό της τμήμα για να δημιουργήσει απλά μηνύματα που θα ενθαρρύνουν τους χρήστες να αγοράσουν προϊόντα.

Η νέα τεχνολογία θα ενσωματωθεί στο Performance Max, ένα πρόγραμμα που προσφέρει η εταιρεία από το 2020, το οποίο χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο προκειμένου να προσδιορίσει πού θα προβάλλονται οι διαφημίσεις και πώς θα δαπανηθεί ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ, καθώς και για την παραγωγή απλών αντιγράφων διαφημίσεων.

Οι διαφημιστές μπορούν να παρέχουν «δημιουργικό» περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και κείμενο που σχετίζονται με μία συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναμείξει, στη συνέχεια, αυτό το υλικό για να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση το κοινό – στόχο, μαζί με τους στόχους πωλήσεων, σύμφωνα με την έκθεση.

Αν και έχουν υπάρξει ανησυχίες σχετικά με τον ευρύτερο αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης σε θέματα όπως η παραπληροφόρηση, οι απόπειρες phishing και το έγκλημα στον κυβερνοχώρο, η Google σχεδιάζει να θέσει προστατευτικές μπάρες για την αντιμετώπιση αυτών, όταν αναπτύξει τα νέα χαρακτηριστικά της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, ανέφεραν οι FT.

Ο κλάδος της διαφήμισης αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα, καθώς οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να ελέγξουν το κόστος και τους αυξημένους περιορισμούς στη χρήση προσωπικών δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ. Τα διαφημιστικά έσοδα της Google μειώθηκαν κατά 4% το δ’ τρίμηνο του περασμένου έτους, «αφήνοντας» τη μητρική της, την Alphabet, με συνολική αύξηση εσόδων μόλις 1%.

Διαβάστε ακόμη: