Πιο «γλυκά» βρυχάται η Aston Martin DBX, όταν δεν τροφοδοτείται από το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 550 ίππων και 700 Nm ροπής.
To πρώτο SUV της Aston Martin επέκτεινε την γκάμα των κινητήρων του, καθώς πλέον μπορεί να «αναπνέει» και με έναν πιο φιλήσυχο κινητήρα. Ο λόγος για τον turbo εξακύλινδρο σε σειρά των 3.0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ προέρχεται από τη Mercedes-AMG.
Με το «μικρότερο» κινητήρα η DBX αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής, ενώ μπορεί να προσφέρει επιπλέον 250 Nm ροπής για έως και 3 δευτ. πρόσθετης επιτάχυνσης. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Σημειώνεται ακόμα ότι διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται επίσης από τη Mercedes-AMG, άξονα μετάδοσης κίνησης από ανθρακόνημα, προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους.
Στον πίνακα των επιδόσεων τώρα, βλέπουμε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 259 χλμ./ώρα. Σίγουρα η DBX με το νέο κινητήρα δεν υπολείπεται σε επιδόσεις, αυτό όμως που ήθελε να πετύχει ήταν η απόδοση. Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία, η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 10,5 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Συγκριτικά, να πούμε ότι ο ισχυρότερος V8 κινητήρας της DBX καταναλώνει 14,3 λίτρα/100 χλμ.
Αρχικά η DBX με το εξακύλινδρο κινητήρα θα είναι διαθέσιμη στην αγορά της Κίνας και θα τοποθετείται στη βάση της γκάμας, με την τιμή της να διαμορφώνεται περίπου στα 261.600 ευρώ. Στην τοπική αγορά η ισχυρότερη DBX με το V8 κινητήρα είναι αρκετά πιο ακριβή, καθώς η τιμή της φτάνει τα 316.812 ευρώ.
Η ένδειξη Straight – Six στα εμπρός φτερά ενημερώνει για το τι υπάρχει κάτω από το καπό, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες των 21-23 ιντσών.