Η Hyundai προχώρησε σε μια διακριτική ανανέωση του i20, η οποία αφορά κυρίως το αισθητικό και εξοπλιστικό κομμάτι.
Παρατηρώντας προσεκτικά την όψη του φρεσκαρισμένου i20 διαπιστώνουμε ότι ο εμπρός προφυλακτήρας και η μάσκα έχουν αποκτήσει πιο εμφατική και δυναμική σχεδίαση. Παράλληλα, το λογότυπο της κορεάτικης εταιρείας έχει μετακομίσει στο χείλος του καπό, ενώ οι κάθετοι αεραγωγοί στα άκρα του μπροστινού προφυλακτήρα είναι πιο αιχμηροί. Σημειώστε ακόμα ότι το ανανεωμένο i20 πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης 16 και 17 ιντσών
Στο πίσω τμήμα τώρα, ο προφυλακτήρας έχει διαφοροποιηθεί, ενώ τα Led φωτιστικά σώματα ξεχωρίζουν με σχήμα «Z». Η παλέτα για το αμάξωμα του i20 περιλαμβάνει πλέον συνολικά οκτώ αποχρώσεις και προαιρετική διχρωμία με μαύρη οροφή. Νέες είναι οι αποχρώσεις «Lucid Lime Metallic», «Lumen Grey Pearl» και «Meta Blue Pearl», ενώ διατηρούνται οι αποχρώσεις «Atlas White», «Phantom Black Pearl», «Aurora Grey Pearl», «Dragon Red Pearl» και «Mangrove Green Pearl».
Ας περάσουμε τώρα στο εσωτερικό του ανανεωμένου i20, όπου συναντάμε τη στάνταρ αναβαθμισμένη LCD οθόνη 4,2 ιντσών ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων, θύρα USB-C, προαιρετικό ηχοσύστημα Bose, ατμοσφαιρικό κρυφό φωτισμό Led καμπίνας που αλλάζει χρώματα, επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για smartphones, συνδεσιμότητα μέσω Apple Car Play και το Android Auto, σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall δεύτερης γενιάς με δίκτυο 4G και χάρτες στο σύστημα πολυμέσων που δέχονται ασύρματες Over-the-Air (OTA) ενημερώσεις.
Προαιρετικά διαθέσιμος παραμένει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών και η μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής, επίσης 10,25 ιντσών. Το νέο διαθέσιμο πακέτο «Lucid Lime» φέρνει στα ενδότερα καθίσματα με ένα νέο σπορ μοτίβο, με έντονη κάθετη γραμμή και ανάγλυφες οριζόντιες διακεκομμένες γραμμές. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ βρίσκεται στα 352 λίτρα και όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.165 λίτρα.
Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνει στάνταρ τον εντοπισμό και αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης με οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες πλέον, αλλά και την υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας. Το σύστημα Rear Cross -Traffic Collision Assist (RCCA) ενεργοποιεί τα φρένα όταν το i20 βγαίνει από κάθετη θέση στάθμευσης, εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης με οχήματα στο πίσω μέρος και στο πλάι.
Το σύστημα ελέγχου «νεκρής» γωνίας προβάλει οπτικές ειδοποιήσεις που εμφανίζονται στους εξωτερικούς καθρέπτες εάν εντοπιστεί άλλο όχημα. Το σύστημα Smart Cruise Control (NSCC) χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προβλέπει στροφές ή ευθείες σε αυτοκινητόδρομους και να προσαρμόζει την ταχύτητα για ασφαλέστερη οδήγηση.
To ανανεωμένο i20 τροφοδοτείται από το γνωστό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 T-GDi, απόδοσης 100 ή 120 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V για περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπεμπόμενων ρύπων. Μπορεί να συνεργαστεί με το έξυπνο μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων (iMT) ή με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT).
Η παραγωγή του ανανεωμένου i20 έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το τρίτο τρίμηνο του 2023 στο εργοστάσιο της Hyundai που βρίσκεται στο Ιζμίτ της Τουρκίας.
Διαβάστε περισσότερα
- Μύκονος: Πήγε σε ταβέρνα, έφαγε και τώρα κινδυνεύει με… κατάσχεση του λογαριασμού του
- Η κόρη του Μίκ Τζαγκερ συνελήφθη στην Ίμπιζα
- Ο λόγος που ο Μάρτιν Σκορσέζε απέρριψε τη σκηνοθεσία της «Λίστας του Σίντλερ»
- Ποδόσφαιρο: Οι 127 Έλληνες «παίκτες-μετανάστες» και οι χώρες…εξαγωγής
- Ετοιμάζει πρόταση 6 εκατομμυρίων η Γκλάντμπαχ στον ΠΑΟΚ για Κουλιεράκη