Η Hyundai Motor σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει έσοδα από την IPO (αρχική δημόσια προσφορά) 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων της ινδικής εταιρείας της για να ενισχύσει τις ερευνητικές της προσπάθειες και να αναπτύξει νέα αυτοκίνητα, φιλοδοξώντας να μετατρέψει τη χώρα της Νότιας Ασίας σε κόμβο παραγωγής για αναδυόμενες αγορές.
Ερωτηθείς σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα έσοδα από την IPO, ο Unsoo Kim, διευθύνων σύμβουλος της ινδικής μονάδας της Hyundai, είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα «επενδύσει επιθετικά σε νέα προϊόντα, μελλοντική τεχνολογία και δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης της μονάδας της Ινδίας».
Η IPO της Hyundai στην Ινδία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο το 2024, και έρχεται καθώς τα ινδικά χρηματιστήρια σημειώνουν σε υψηλά ρεκόρ.
Η Hyundai πρόκειται να ξεκινήσει την αρχική δημόσια προσφορά -τη μεγαλύτερη στην Ινδία- την επόμενη εβδομάδα. Θα ανεβάσει την αξία της σε έως και 19 δισεκατομμύρια δολάρια για τις δραστηριότητές της στην Ινδία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όπου η Hyundai ανταγωνίζεται την ηγέτιδα Maruti Suzuki και ανταγωνιστές όπως η Tata Motors.
Η νοτιοκορεάτικη μητρική της Hyundai θα διαθέσει μερίδιο από ις μετοχές της έως και 17,5% στην ινδική μονάδα, αποκτώντας την πρώτη της εισαγωγή στο χρηματιστήριο εκτός της χώρας καταγωγής της και θα γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Ινδίας μετά τη Maruti Suzuki το 2003.
Hyundai: Μεγάλο βάρος στην αγορά της Ινδίας
“Η Ινδία είναι μια από τις πιο συναρπαστικές αγορές αυτοκινήτων στον κόσμο… (Η) IPO θα διασφαλίσει ότι η Hyundai Motor India θα είναι ακόμη πιο αφοσιωμένη στην επιτυχία στην Ινδία”, δήλωσε ο Kim σε συνέντευξη Τύπου στη Βομβάη την Τετάρτη.
Η IPO, η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο το 2024, έρχεται καθώς τα ινδικά χρηματιστήρια καταγράφουν ιστορικά υψηλά.
Η Hyundai είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας σε πωλήσεις, με περίπου 15% μερίδιο της αγοράς επιβατικών οχημάτων της χώρας έναντι μεριδίου άνω του 40% της Maruti Suzuki.
Από τότε που εισήλθε στην ινδική αγορά πριν από 28 χρόνια, έχει κερδίσει δημοτικότητα για τα προσιτά αυτοκίνητά της, όπως το Santro και το αθλητικό όχημα Creta. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει νέα ηλεκτρικά οχήματα, να ιδρύσει σταθμούς φόρτισης και να εισάγει υβριδικά αυτοκίνητα στην Ινδία από το 2027.
Η IPO, με τιμές από 1.865 έως 1960 ρουπίες, ανοίγει τη Δευτέρα για μεγάλους θεσμικούς επενδυτές και στις 15-17 Οκτωβρίου για λιανικές και άλλες κατηγορίες. Η μετοχή πρόκειται να ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις στη Βομβάη στις 22 Οκτωβρίου.
Στο ανώτερο άκρο αυτού του εύρους τιμών, η πώληση μετοχών αποτιμά τη Hyundai India σε περίπου 19 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με την κεφαλαιοποίηση της Maruti Suzuki που ανέρχεται σε 48 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ινδία.
Η Hyundai διαθέτει επί του παρόντος μία μονάδα παραγωγής στην Ινδία για τοπικές πωλήσεις και εξαγωγές, ενώ ένα δεύτερο εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του το 2025.
«Σκοπεύουμε να γίνουμε παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη Hyundai για τις αναδυόμενες αγορές», δήλωσε ο Tarun Garg, Chief Operating Officer της Hyundai India.
«Στα επόμενα 3-4 χρόνια, η αύξηση της παραγωγής κατά 30% θα βελτιώσει τον εγχώριο όγκο των εξαγωγών μας».
Διαβάστε ακόμη:
- Μερικές άγνωστες αλήθειες για τον John Lennon
- Δίκη Πισπιρίγκου: «Οι εκδορές στο πρόσωπο της Μαλένας είναι αποτύπωμα κολλητικής ταινίας», λέει η ιατροδικαστής Τσάκωνα
- Άρση της βουλευτικής ασυλίας του Παύλου Πολάκη εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Χαμηλές οι προσφορές για την Avramar – Τα 2+1 σενάρια για το μέλλον της εταιρείας