Στις όχθες της λίμνης Κόμο, λίγες ώρες μετά τα εγκαίνια της Concors od’ EleganzaVillad’ Este, ένα κομμάτι από τη σχεδιαστική κληρονομιά της Hyundai αναγεννήθηκε. Σχεδόν, 50 χρόνια μετά το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο του 1974, η Hyundai παρουσίασε το Pony Coupe Concept, ένα από τα πιο εμβληματικά πρωτότυπα της κορεατικής εταιρίας, οι γραμμές του οποίου επηρέασαν και τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά μοντέλα.
Μεταξύ των εκπροσώπων που ήταν παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Giorgetto Giugiaro και ο γιος του Fabrizio Giugiaro, σχεδιαστής για πολλά χρόνια της Hyundai, καθώς έφεραν την υπογραφή του Ιταλικού Οίκου στα πρώτα μοντέλα μαζικής παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας από την Κορέα.
Όλα τα ίχνη του αρχικού αυτοκινήτου είχαν χαθεί και η Hyundai ζήτησε από τον άνθρωπο που το είχε σχεδιάσει εκείνη την εποχή, τον Giorgetto Giugiaro, να το ξαναφτιάξει ακριβώς το ίδιο.
Από την πρώτη μέχρι την τελευταία «βίδα» μεταξύ αυτών και του κινητήρα. Μάλιστα, κατά την αποκάλυψη του πλήρως ανακατασκευασμένου Pony o πρόεδρος της Hyundai Eoυισούν Τσανγκ τόνισε:
«Παρά το φτωχό βιομηχανικό περιβάλλον της δεκαετίας του 1970 στην Κορέα, ο παππούς μου και ο ιδρυτής της Hyundai, Γιου – Γιανγκ Τσανγκ, έβαλε την καρδιά και την ψυχή του στην ανοικοδόμηση της οικονομίας και στη βελτίωση της ζωής του λαού της, μετά τον καταστροφικό πόλεμο της Κορέας. Τελικά συνειδητοποίησε το όραμά του να κάνει την Κορέα μια χώρα ικανή να αναπτύσσει τα δικά της οχήματα. Με τη μοναδική αισθητική του το Pony Coupe Concept ήταν ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την εποχή του.
Δυστυχώς, λόγω των δυσμενών παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών στα τέλη της δεκαετίας του 1970, αυτό που θα μπορούσε να ήταν το πρώτο εντυπωσιακό σπορ αυτοκίνητο της Hyundai δεν μπόρεσε να φτάσει στην παραγωγή και χάθηκε στην ιστορία.
Ωστόσο, το Pony Coupe Concept ενσαρκώνει την τολμηρή αποφασιστικότητα της Hyundai για μακροπρόθεσμη ηγετική θέση ως εταιρία αυτοκινήτων. Aυτό το πνεύμα εξακολουθεί να είναι ο στόχος της Hyundai σε όλα τα επίπεδα της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων της ηλεκτροκίνησης και της τεχνολογίας υδρογόνου. Εκφράζω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη σε όλους τόσο από την Ιταλία όσο και από την Κορέα που έπαιξαν κρίσιμο ρόλο στην επιτυχία του Pony».
Όταν ρωτήθηκε o Giugiaro για τη συνεργασία του με τη Hyundai απάντησε τα εξής: «Η Hyundai μας πλησίασε για να ξεκινήσουμε τη συνεργασία για τον σχεδιασμό μιας νέας γενιάς αυτοκινήτων. Ήμουν δύσπιστος στην αρχή γιατί δεν ήξερα την Hyundai Motor εκείνη την εποχή. Ήμασταν όλοι εντυπωσιασμένοι από το πάθος και τη δέσμευση των μηχανικών της Hyundai. Ήταν οξυδερκείς, περίεργοι, ανοιχτοί και εξαιρετικά πρόθυμοι να μάθουν. Αμέσως αγκάλιασαν τις μεθόδους εργασίας που ήταν νέες για αυτούς. Θυσιάστηκαν για να κάνουν καλή εντύπωση για την εταιρία. Είμαι περήφανος και με τιμή παρακολουθώ πώς έχει εξελιχθεί αυτή η εταιρία από τότε που πρωτογνωριστήκαμε».
Όσο για τον Λικ Ντονκερβόλκε, βραβευμένος σχεδιαστής από τον ευρωπαϊκό ανεξάρτητο δημοσιογραφικό οργανισμό Auto Best, σχολίασε το εξής: «Η αποκατάσταση αυτού του μοναδικού οχήματος είναι ένα ορόσημο στην ιστορία της Hyundai”.
Διαβάστε περισσότερα
-
To μεγάλο ρίσκο του Αλέξη Τσίπρα με την υποψηφιότητα στο Ρέθυμνο
-
Η Παρί Σεν Ζερμέν έχασε ήδη 2 εκατομμύρια ακολούθους μετά το «διαζύγιο» με τον Μέσι
-
Νιλάμ Τζιλ: Ποια είναι η νέα φημολογούμενη σύντροφος του Λεονάρντο Ντι Κάπριο
-
Μπιλ Γκέιτς: Τα βιβλία και τα τραγούδια που προτείνει για το φετινό καλοκαίρι