Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται στην επί πληρωμή παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση του αυτοκινήτου οι οποίες αφορούν στην αναβάθμιση λογισμικού, εξοπλισμού ακόμα και στην αύξηση της ιπποδύναμης όταν πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Από τις ευρωπαϊκές εταιρείες η Volvo ήταν η πρώτη που ξεκίνησε αυτή τη διαδικασία και το ίδιο έκανε η Tesla από τις αμερικανικές. Ο στόχος τους ήταν να αυξήσουν τα έσοδά τους και με αυτόν τον τρόπο. Όμως, το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ήθελαν τα στελέχη τους.
Τώρα, η Hyundai ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει μια πιο δυναμική προσέγγιση για να μπορέσει να αναπτύξει τη συγκεκριμένη αγορά. Όπως ανακοινώθηκε, οι άνθρωποί της διαβλέπουν σημαντική άνοδο στην Ευρώπη και ιδίως στη Γερμανία, όπου η πρόβλεψή τους είναι ότι θα αυξηθεί κατά 33,5% ως το 2030, σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα.
Η νοτιοκορεατική εταιρεία, μέσω της Hyundai Connected Mobility και της υπηρεσίας Mocean Subscription, σκοπεύει να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Ισπανίας ή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Αυτό επισήμανε ο Λίραν Γκόλαν, Διευθυντής της Hyundai Connected Mobility, τονίζοντας ωστόσο ότι θα χρειαστεί να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι οι συνδρομητικές υπηρεσίες να γίνουν κερδοφόρες για τη Hyundai. Όπως διευκρίνισε αυτό θα γίνει και με τη βοήθεια του εταιρικού στόλου οχημάτων, καθώς μελλοντικά θα τις συμφέρει να έχουν σχετική συνδρομή για να επωφελούνται των νέων υπηρεσιών, χωρίς να χρειάζεται να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα, εξοικονομώντας χρήματα με αυτόν τον τρόπο.
Διαβάστε ακόμη
- Μητσοτάκης από τη Φινλανδία: Υποστηρίζουμε την Ουκρανία άνευ όρων
- Νίκη Κεραμέως: Ο μέσος μισθός το 2027 θα ξεπεράσει και τα 1.500 ευρώ
- Μαγδεμβούργο: Αυτό είναι το προφίλ του δράστη – Αποκλείουν οι Αρχές την ισλαμιστική τρομοκρατία
- Αντρέας Γεωργίου: Το ότι παντρεύτηκα δεν έχει καμία σχέση με το αν είμαι ή όχι γκέι