Το Hyundai Ioniq 6 κάλλιστα μπορείς να το περάσεις και για πρωτότυπο, που «ξέφυγε» από κάποια έκθεση. Και όμως είναι κανονικό μοντέλο παραγωγής, το οποίο διατίθεται ως αμιγώς ηλεκτρικό και δε μοιάζει με κανένα άλλο όχημα της Hyundai.
Aκόμα και από το Ioniq 5, που ανήκει στην ίδια ομάδα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά και από το Kona Electric. Είναι αυτή η «ουρά» με το πολύ κεκλιμένο κρύσταλλο και με τη διπλή αεροτομή. Αλλά και το μπροστινό μέρος φέρει μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση. Τελικά από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις ξεχωρίζει. Και αυτό ήταν το στοίχημα της Hyundai που το κέρδισε.
Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.855/1.880/1.495 χλστ. με 2.950 χλστ. μεταξόνιο, όπου εκτός της μη ύπαρξης κεντρικού τούνελ, υπογραμμίζει την άνεση στο εσωτερικό.
Όντως το Ioniq 6 είναι ιδιαίτερα άνετο στο εσωτερικό, τα καθίσματα είναι φαρδιά, υπάρχει άνεση και για τους πίσω, αν και για τα υψηλά αναστήματα η οροφή περιορίζει κάπως τον «αέρα» στα κεφάλια.
Στο ταμπλό συναντάμε τον μαγικό ψηφιακό κόσμο με τις ενιαίες-δύο-οθόνες, 12,3 ιντσών η κάθε μία, ενώ μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων ξεχωρίζει η διπλή κεντρική κονσόλα με τις πολλές θήκες μικροαντικειμένων καθώς ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι στην κολόνα.
Από πλευράς ποιότητας το εσωτερικό είναι προσεγμένο, και δε μπορούσε να είναι αλλιώς καθώς η Hyundai «γνωρίζει» ότι οι αγοραστές του Ioniq 6 δεν κάνουν συμβιβασμούς.
Να προσθέσουμε τα 401 λίτρα του χώρου των αποσκευών και τα 15 κάτω από το μπροστινό καπό, που είναι ο χώρος για τα καλώδια.
Και με τι κινείται, όμως, αυτό το ιδιαίτερο σχεδιαστικά αυτοκίνητο; Δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας 101 ίππων για τον μπροστινό άξονα και ο άλλος 224 ίππων για τον πίσω, και να πώς το Ioniq 6 είναι AWD.
Συνδυαστική ισχύς 325 άλογα με ροπή 605 Nm και κιβώτιο μονής σχέσης. Η μπαταρία είναι 77.4 kWh και για τη φόρτιση από επιτοίχιο φορτιστή 11 kW αρκούν 7,3 ώρες, ενώ από ταχυφορτιστή 50 kW για το 80% από άδεια μπαταρία αρκεί μία ώρα και 10 λεπτά.
Τετρακίνηση και μπόλικοι ίπποι προκαλούν τον οδηγό. Όμως αφήστε τους αριθμούς και απολαύστε αυτό που σας προσφέρει το Ioniq 6 AWD. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, σφικτές αναρτήσεις, ησυχία, υψηλό βαθμό στην ποιότητα κύλισης, αυτονομία γύρω στα 430 χλμ. και εκκινήσεις σαν σαΐτα… Ρυθμίσεις ανάκτησης ενέργειας από τα paddles στο τιμόνι όπου η διαδικασία εμφανίζεται στο κάτω και αριστερό μέρος του ταμπλό, τρία προγράμματα drive mode με τον μπουτόν επιλογής να είναι πάνω στο τιμόνι,
Αίσθηση του τιμονιού, δυνατοί προβολείς, ενώ ο χώρος γεμίζει ήχο από το υψηλής απόδοσης Hi-Fi κάνοντας ομορφότερο το ταξίδι σας, γιατί εκεί πραγματικά θα απολαύσετε το αυτοκίνητο που πατάει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 245/40, με κατανάλωση ρεύματος 19,9 kWh/100 χλμ. (τελική τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, επιτάχυνση: 0-100 σε 5,1 δευτ.)
Εκεί σε κερδίζει το Ioniq 6, στο ταξίδι. Ξέρουν πού έδωσαν έμφαση οι Κορεάτες, καθώς εκτός της άνεσης και της τεχνολογίας, το προσφέρουν με ένα πολύ μοντέρνο περιτύλιγμα.
Τιμές από 58.490 ευρώ, χωρίς την κρατική επιδότηση από το «κινούμαι Ηλεκτρικά».
Διαβάστε ακόμη:
- Καιρός Σαββατοκύριακο: SOS μετεωρολόγων για κίνδυνο πλημμύρας – Πού θα «χτυπήσει» η κακοκαιρία τις επόμενες ώρες
- Οι 198 «απάτητες» παραλίες της χώρας που απαγορεύονται ξαπλώστρες και ομπρέλες
- Σταμάτης Γονίδης: Φίλησε στο στόμα τον Ζαφείρη Μελά
- Σταματίνα Τσιμτσιλή για Δημήτρη Παπανώτα: Εμείς τους ανθρώπους μας δεν τους πουλάμε όταν τους χτυπάνε όλοι