Η αντεπίθεση της Honda έχει σαφή προσανατολισμό την premium κατηγορία και οι «3 Σωματοφύλακες», τα νέα Honda ZR–V, CR–V και e:Ny1, αποτελούν την αιχμή του δόρατος, καθώς συνδυάζουν την εντυπωσιακή σχεδίαση, με φουλ τεχνολογία και προφανώς την διαχρονική ποιότητα και αξιοπιστία των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.
Το νέο Honda ZR-V δεν είναι ένα υπερυψωμένο Civic
Επί της ουσίας, το νέο ZR–V γεφυρώνει το «χάσμα» μεταξύ του HR–V και του μεγαλύτερου CR–V στη γκάμα των SUV της Honda, αν και σαφώς είναι πιο κοντά σε διαστάσεις -και όχι μόνο- με το δεύτερο. Μάλιστα, σύμφωνα με τους Ιάπωνες «διαθέτει DNA από Civic e:HEV», άρα θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι αποτελεί μία Crossover εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου της Honda.
Ωστόσο, στην πράξη, η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε να δώσει στο ZR–V τον δικό του χαρακτήρα και όχι απλά να δημιουργήσει ένα υπερυψωμένο Civic. Σχεδιαστικά, το νέο ZR–V διαθέτει κομψή σιλουέτα, χωρίς εκκεντρικότητες, αλλά με τον δυναμισμό που απαιτεί ένα ιαπωνικό SUV. Σε αυτό συντελούν οι λεπτοί LED προβολείς, η μάσκα, οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, οι χρωμιωμένες απολήξεις εξατμίσεων πίσω, πινελιές που συναντάμε στην έκδοση Sport της δοκιμής μας.
Στα άδυτα του νέου Honda ZR-V
Στα ενδότερα του νέου Honda ZR–V, η ευρυχωρία κυριαρχεί σε συνδυασμό με τις αναμενόμενες ιαπωνικές αξίες, όπως η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς και η εργονομία. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής 9 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση, πλόηγηση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων TFT 7 ιντσών.
Παράλληλα, το νέο ZR-V διαθέτει έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, θύρες σύνδεσης και φόρτισης USB-Α και USB-C, καθώς και το εξελιγμένο σύστημα HMI για συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών προσφέρει από 390 έως 1.311 λίτρα, για αποσκευές και αντικείμενα όλων των ειδών.
Με ισχύ 184 ίππων και χαμηλή μέση κατανάλωση
Σε ότι αφορά την «καρδιά» του νέου Honda ZR–V, είναι διαθέσιμο με έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες, που αποδίδουν συνολικά 184 ίππους. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 173 χλμ./ώρα. Στην πράξη, οι επιδόσεις του ZR–V ικανοποιούν και με το παραπάνω, ενώ την ίδια στιγμή αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικό με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 6 λίτρα/100 χλμ., ακόμη και για όσους έχουν «βαρύ» πόδι.
Άνετο και ασφαλές το νέο Honda ZR-V
Στο δρόμο, το νέο ZR–V κινείται με άνεση και ασφάλεια, είτε σε αστικό περιβάλλον είτε σε εθνικό οδικό δίκτυο, ενώ η ανάρτηση βγαίνει νικήτρια στη μάχη με τις «κακοτοπιές» των ελληνικών δρόμων. Οι ιαπωνικές καταβολές του SUV της Honda δηλώνουν δυναμικό παρών σε κάθε ευθεία ή στροφή και επιτυγχάνουν να ενώσουν δύο διαφορετικούς κόσμους. Ναι, η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με έναν καλό θερμικό κινητήρα, όπως στην περίπτωση του Honda ZR–V, αποτελούν την ιδανική λύση.
Στο διά ταύτα, το νέο Honda ZR–V κάνει την δική του σιωπηλή επανάσταση, χωρίς θόρυβο κυριολεκτικά και μεταφορικά, είναι ευρύχωρο, πρακτικό, οικολογικό και εύκολο στην καθημερινή χρήση. Και όλα αυτά με τιμή που ξεκινάει από τα 46.500 ευρώ για την έκδοση Sport που είχαμε στη διάθεσή μας.