Τα έσοδα της σουηδικής εταιρείας ρουχισμού H&M σταμάτησαν να αυξάνονται απροσδόκητα, καθώς αυξήσε τις τιμές της, παρά τον πιεστικό ανταγωνισμό από την νεοεμφανιζόμενη Shein και την ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex SA.
Η αύξηση των πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητη διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η σουηδική εταιρεία επέτρεπε αύξηση τιμών το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με τον αναλυτή της RBC Richard Chamberlain. Είπε ότι οι τιμές της H&M στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μόνο 10% κάτω από το μέσο όρο τελευταία, ενώ συνήθως ο λιανοπωλητής προσφέρει έκπτωση 20%.
Αυτό συμβαίνει ακόμη και εν μέσω του λυσσαλέου ανταγωνισμού από την Shein, οι ιστοσελίδες της οποίας προσφέρουν διχτυωτά κορμάκια 1,20 δολάρια και tubetops 2 δολάρια. Η H&M δήλωσε ότι έδωσε προτεραιότητα στην κερδοφορία και στη μείωση των αποθεμάτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου έναντι της αύξησης των πωλήσεων και εργάζεται για να επιτύχει τον στόχο του 10% λειτουργικού περιθωρίου κέρδους το επόμενο έτος.
Η H&M επεσήμανε την έξοδό της από τη ρωσική αγορά και τις χαμένες πωλήσεις στην Ουκρανία λόγω του πολέμου. Εξαιρουμένων της Ρωσίας, της Λευκορωσίας και της Ουκρανίας, η αύξηση των πωλήσεων ήταν 8% αντί για 6%. Η H&M ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 60,9 δισ. σουηδικών κορώνων (5,45 δισ. δολαρίων), αυξημένες κατά 6%. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισ. σουηδικών κορώνων.
Διαβάστε ακόμη:
- Market Pass 2023: Ανοίγει αύριο Παρασκευή η πλατφόρμα – Δικαιούχοι, ποσά και προϋποθέσεις
- Έρευνα: Πόσο «επικίνδυνα» είναι τα οικιακά προϊόντα καθαρισμού και τα αποσμητικά χώρου;
- Κρις Μπράουν: «Έχω 15.000 ακυκλοφόρητα τραγούδια»
- Γιάννης Βαρδής για την τελευταία σύζυγο του πατέρα του: «Την απεχθάνομαι, δεν θέλω να τη βλέπω μπροστά μου»