Ο αμερικανικός κολοσσός στον κλάδο των παιχνιδιών Hasbro επανέφερε το εμβληματικό λούτρινο κουκλάκι “Furby”, το οποίο ήταν εξαιρετικά δημοφιλές όταν κυκλοφόρησε την δεκαετία του ’90.
Η εταιρεία ελπίζει ότι μια νέα γενιά παιδιών θα «ανακαλύψει το δικό της περίεργο μικρό πλάσμα». Το νέο Furby με τα γνωστά “γουρλωτά” του μάτια, το κίτρινο ράμφος και την πολύχρωμη γούνα μιλάει με ασυναρτησίες και ανταποκρίνεται στις αγκαλιές, τα χτυπήματα και τα γαργαλήματα.
Η ανακοίνωση για την επαναφορά του παιχνιδιού έρχεται καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει σημαντική επιβράδυνση της ζήτησης. «Τα τελευταία χρόνια, κάναμε πολλή έρευνα για να καταλάβουμε τι θα ήθελαν να δουν τα παιδιά σε ένα νέο Furby», δήλωσε η Kristin McKay, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Hasbro.
Το νέο παιχνίδι είναι προγραμματισμένο να έχει περισσότερες από 600 απαντήσεις. Μπορεί να αντιδρά σε εντολές, να μιμείται ήχους, να χορεύει και να «ταΐζεται».
Το Furby, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά το 1998, έγινε γρήγορα δημοφιλές σε όλο τον κόσμο.
Τα πρώτα τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία τους, περισσότερα από 40 εκατομμύρια από αυτά πουλήθηκαν, λέει η Hasbro. Το πρώτο Furby είχε υπέρυθρα μάτια που τους επέτρεπαν να επικοινωνούν μεταξύ τους, ωστόσο, με τα χρόνια αυτά έχουν αντικατασταθεί πλέον με δύο μικρές οθόνες LCD.
Η Hasbro ανέπτυξε επίσης μια εφαρμογή για smartphone και tablet, η οποία θα μπορούσε να μεταφράσει στα αγγλικά τις κουβέντες του Furby. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο Furby εξασθενούσε, αποσύρθηκε το 2016. Το επαναλανσάρισμα του Furby έρχεται καθώς ο κατασκευαστής παιχνιδιών προσπαθεί να ενισχύσει τις χαμηλές πωλήσεις. Στα τελευταία τριμηνιαία κέρδη που κυκλοφόρησαν τον Απρίλιο, η Hasbro είπε ότι αναμένει ότι η αγορά παιχνιδιών θα παραμείνει σταθερή ή θα υποχωρήσει εφέτος.