Από το πρώτο κατάστημα Hard Rock σε μια αποθήκη του Λονδίνου με εξαμηνιαίο μίσθωμα μέχρι τη μεγαλύτερη συλλογή στον κόσμο με 250 χιλιάδες κιθάρες και την εξάπλωση σε τουλάχιστον 70 χώρες μέσα από διαφορετικά concept, η ιδέα για το συνδυασμό μουσικής, αναμνηστικών memorabilia και καλού φαγητού παραμένει ίδια στο πέρασμα του χρόνου.
Έχοντας ιστορία μισού αιώνα, το Hard Rock ταυτίζεται μέχρι και σήμερα με την ίδια φιλοσοφία που είχε όταν ο Isaac Tigrett και ο Peter Morton ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν ένα στέκι, που χάρη σε μια κιθάρα του Έρικ Κλάπτον, αποθεώθηκε από τους λάτρεις της ροκ. Η 30ετής παραχώρηση στο Ελληνικό είναι σύμπραξη της Hard Rock International (51%) και του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%)
Και burger και rock
Αυτή την ιστορία υμνεί το World Burger Tour που ξεκίνησε το 2015 και διοργανώνεται κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, τιμώντας την ίδρυση του πρώτου Hard Rock Cafe στις 14 Ιουνίου, εκδήλωση στην οποία συμμετέχει και το ελληνικό κατάστημα στην οδό Ανδριανού 52, στο Μοναστηράκι.
Όπως δήλωσε ο Σταμάτης Τσαμτσουκάκης, Γενικός Διευθυντής του Hard Rock Cafe Athens, σε εκδήλωση προς τους δημοσιογράφους «είμαστε ένα μοναδικό διεθνές brand που συνδυάζει την αυθεντική γεύση με την ξεχωριστή -rock- προσωπικότητα και την urban μόδα. Πόλος έλξης για τους ξένους επισκέπτες της Αθήνας, μια ανάπαυλα από τα συνηθισμένα για τους Αθηναίους. Ως ενεργό μέλος της πόλης μας που αλλάζει και εξελίσσεται, η φετινή μας συμμετοχή στο διαγωνισμό αυτό φέρνει το γευστικό αποτύπωμα της Αθήνας στα κοινά 70 χωρών».
Η αξία του τουρισμού
Η τοποθεσία του σε κοντινή απόσταση από τα μνημεία, με κορυφαίο την Ακρόπολη και το μουσείο, είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο προσελκύει επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
«Η Αθήνα αποτελεί ένα ισχυρό τουριστικό brand, ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με αποτέλεσμα διαχρονικα το 95% των πελατών μας να προέρχονται από διαφορετικές χώρες από όλο τον κόσμο. Η απόφαση για το άνοιγμα του συγκεκριμένου καταστήματος σε μια χρονική περίοδο, το 2015, που η Ελλάδα βίωνε κρίσιμες στιγμές, αποτελεί απόδειξη της εμπιστοσύνης της εταιρείας στο τουριστικό ρεύμα. Μετά το ρεκόρ του 2024, ευελπιστούμε να επαληθευτούν οι εκτιμήσεις της πολιτείας για 7 τουλάχιστον εκατομμύρια τουρίστες», πρόσθεσε ο κ. Τσαμτσουκάκης, επισημαίνοντας την ίδια στιγμή ότι ενώ το α’ τρίμηνο ξεκίνησε δυναμικά, ακολούθησε μια υποχώρηση για όλη την αγορά.

Hard Rock Shops
Προκειμένου να ενισχυθεί το αποτύπωμα της εταιρείας στους ξένους επισκέπτες, λειτουργούν κατά τους θερινούς μήνες και δύο Hard Rock Shops στον Πειραιά, το ένα στο σημείο για τα κρουαζιερόπλοια -ένας μέχρι πρότινος ανεκμετάλλευτος χώρος που σήμερα πλέον φιλοξενεί και επιχειρήσεις εστίασης ως ένα πρώτο καλωσόρισμα- και το δεύτερο κάτω από την Cosco.
Ευκαιρίες ανάπτυξης
Μεγάλο χαρακτηρίζουν τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από νησιά όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κρήτη για το άνοιγμα Hard Rock concepts -περισσότερο Shops που είναι πιο εύκολο στα μικρά νησιά.
Σύμφωνα με τον κ. Τσαμτσουκάκη «παρά το γεγονός ότι δεν αποκλείεται τίποτα για το μέλλον, η προσοχή όλων είναι στραμμένη στο mega project της εταιρείας στο Ελληνικό, μετά και την κοινοπραξία με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ».

Ροκάροντας στο… Ελληνικό
Ήταν Δεκέμβριος του 2023 όταν μπήκε σε φάση κατασκευής το Hard Rock Hotel & Casino Athens, το μοναδικό στην Ευρώπη Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα αυτού του είδους, το οποίο αντανακλά μία επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και της Hard Rock International, σημαντικά υψηλότερη του 1 δισ. ευρώ.
Η εγκατάσταση που ακολουθεί τη λογική του Guitar Hotel στο Μαϊάμι, προβλέπει τη δημιουργία 3.000 θέσεων εργασίας κατά την κατασκευή του και άλλων 3.000 μόνιμων θέσεων εργασίας κατά τη λειτουργία του, καθώς και την εισφορά δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση προς το ελληνικό δημόσιο για τις επόμενες τρεις δεκαετίες.
Στο συγκεκριμένο συγκρότημα θα συνδυάζεται ένα πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων με σουίτες και δωμάτια που θα έχουν θέα στη θάλασσα ή θέα σε όλη την Αθήνα και τον Παρθενώνα, ένα καζίνο παγκόσμιας κλάσης, ένα εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο υψηλών προδιαγραφών, έναν υπερσύγχρονο χώρο ψυχαγωγίας που θα μπορεί να φιλοξενήσει συναυλίες από διεθνούς βεληνεκούς καλλιτέχνες, υψηλής ποιότητας παροχές εστίασης, πολυτελές συγκρότημα Rock Spa® και πισίνας και καταστήματα λιανικής.
Η 30ετής παραχώρηση είναι σύμπραξη της Hard Rock International (51%) και του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (49%), με τον δεύτερο να έχει και τη συνολική ευθύνη της κατασκευής του έργου, η οποία αναμένεται να διαρκέσει περίπου 3 χρόνια.