Έγραψα προ ημερών ένα ρεπορτάζ που πραγματικά έκανε αίσθηση, σχετικά με τον διαγωνισμό – μαμούθ για τις ταυτότητες, προϋπολογισμού 515 εκατ. ευρώ, και την σύνδεση που υπάρχει μεταξύ της προσφυγής στο ΣτΕ της κοινοπραξίας της γαλλικής Thales (η οποία έχει επιλεγεί από την αρμόδια επιτροπή στην τελική τριάδα υποψηφίων που θα καταθέσουν οικονομικές προτάσεις!!!) και της ιαπωνικής Toppan που εκπροσωπεί ο δόκτωρ Ηλίας Σαμαράς και η οποία συμμετέχει στη σχετική κοινοπραξία και ταυτοχρόνως είναι η εταιρία που εδώ και 17 χρόνια έχει αναλάβει την «εργολαβία» της έκδοσης των υψηλής ασφαλείας διαβατηρίων!!!

Σε απλά λόγια οι Γιαπωνέζοι υπό την καθοδήγηση του «δόκτορα» έχουν πάρει και διαχειρίζονται μονοπωλιακά από το 2004 έως και σήμερα μια μπίζνα τεράστια που αφήνει υπερκέρδη και την οποία αδιαμφισβήτητα δεν θέλουν να χάσουν! Ποιος αφήνει άραγε την «κότα με τα Χρύσα Αυγά»;

Έγραψα λοιπόν προχθές μέσα από αυθαίρετους υπολογισμούς, μπακαλίστικα όπως άλλωστε εξομολογήθηκα για να είμαι ειλικρινής, ότι κατά τη διάρκεια των 17 ετών διαχείρισης του project των ταυτοτήτων οι δόκτορες και οι Γιαπωνέζοι έχουν αποκομίσει ένα καθαρό έσοδο της τάξης των 600 εκατομμυρίων ευρώ!

Ομολογώ ότι έπεσα έξω!!! Και ανασκευάζω!

Κατ’ αρχήν βάσει νέων στοιχείων που υπέπεσαν στην αντίληψη μου, η Toppan από τα 50 ευρώ που κοστίζει το διαβατήριο, δεν χρεώνει το δημόσιο με 20 ευρώ αλλά με 27 ευρώ! Οπότε αλλάζει όλος ο υπολογισμός:
Έχουμε και λέμε, 30 εκατομμύρια διαβατήρια επί 27 ευρώ το ένα = 810 εκατ. ευρώ!

Δεύτερον, ο υπολογισμός που έκανα βασίζεται στην 17ετία, ωστόσο η σύμβαση με την Toppan έχει ανανεωθεί για 2 ακόμη χρόνια όπου και θα εκδοθούν περίπου 3 εκατομμύρια διαβατήρια!

Οπότε: 3 εκατομμύρια επί 27 ευρώ = 81 εκατομμύρια ευρώ!

Πάμε και στο σύνολο τώρα: 810 εκατομμύρια από τα πρώτα 17 χρόνια συν 81 εκατ. από τα δύο που απομένουν = 891 εκατ. ευρώ, δηλαδή στρογγυλεμένα 900 εκατ. ευρώ!!!

Υπό αυτό το πρίσμα αντιλαμβάνεστε ότι η μπίζνα είναι τεράστια και δεν θα την αφήσουν εύκολα ούτε οι «γιατροί» του Harvard, ούτε οι Γιαπωνέζοι του σούσι και της υψηλής τεχνολογίας,  ούτε φυσικά οι βαψομαλλιάδες συνέταιροι τους στην κοινοπραξία με τα «καλά παιδιά» τους Γάλλους της Thales!

Είναι προφανές πέραν πάσης αμφιβολίας ότι θέλουν να μπλοκάρουν και ει δυνατόν να οδηγήσουν σε ακύρωση τον διαγωνισμό!

Η μεγάλη κονόμα (επί 17 χρόνια) των διαβατηρίων!