Η Tesla προχωρά στην ανάκληση σχεδόν όλων των οχημάτων που έχει πουλήσει στην Κίνα, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα πέδησης και επιτάχυνσης
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία καλείται να επισκευάσει περισσότερα από 1.1 εκατ. οχήματα, τα οποία κατασκευάσθηκαν στο εργοστάσιο της Σαγκάης από τον Ιανουάριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023, συν ορισμένα μοντέλα που εισήχθησαν από το εξωτερικό.
Το πρόβλημα αφορά το σύστημα «αναγεννητικής πέδησης», το οποίο χρησιμοποιεί την ενέργεια που δημιουργείται όταν οι οδηγοί αφήνουν το πόδι από το γκάζι, όπως ανακοίνωσε η ρυθμιστική αρχή της Κίνας.
Τα οχήματα της Tesla δεν επιτρέπουν στους οδηγούς να ρυθμίζουν την ένταση της «αναγεννητικής πέδησης» και δεν τούς ειδοποιούν όταν έχουν πατήσει το γκάζι για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός το οποίο αυξάνει την πιθανότητα λαθεμένης χρήσης του πεντάλ.
Σημειώνεται ότι η Tesla έχει πουλήσει συνολικά 1.13 εκατ. αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια παρουσίας στην Κίνα. Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που καταγράφονται ή αναφέρονται προβλήματα στο σύστημα πέδησης των οχημάτων της Tesla. Το 2021, ένας ιδιοκτήτης του Model 3 ανέβηκε στην οροφή ενός εκθεσιακού οχήματος, κατά τη διάρκεια έκθεσης αυτοκινήτων στη Σαγκάη, ουρλιάζοντας ότι ο πατέρας του παρ’ ολίγον να σκοτωθεί, επειδή τα φρένα δεν δούλεψαν.
Η Κίνα αποτελεί μία τεράστια αγορά για την Tesla τόσο σε επίπεδο παραγωγής, όσο και πωλήσεων. Τα έσοδα της εταιρείας από την τοπική αγορά ξεπέρασαν τα 18 δισ. δολάρια το 2022, τουλάχιστον έξι φορές περισσότερα σε σύγκριση με το 2019. Το εργοστάσιο της Σαγκάης, από την πλευρά του, παρήγαγε σχεδόν 711.000 ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι, δηλαδή περισσότερα από τα μισά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Διαβάστε ακόμη: