Το ΤΑΙΠΕΔ θα έπρεπε να έχει ήδη αποφασίσει για την Αττική οδό αλλά ως συνήθως, «τα ζώα μου αργά»…
Όπως ήδη έχει αποκαλύψει το Radar. gr εντός του Ιανουαρίου έχει προσδιορισθεί η έναρξη των διαδικασιών για τη δημοπράτηση της Λεωφόρου Κύμης, μια από τις περίφημες επεκτάσεις της Αττικής οδού, που ουσιαστικά θα αποτελέσει τον άξονα που θα ενώνει την εθνική οδό με την Αττική οδό αλλά και την λεωφόρο Καποδιστρίου που συνδέει την Νέα Ιωνία με την Αγία Παρασκευή!
Το ζήτημα των επεκτάσεων της Αττικής οδού είναι μείζον, καθώς στην κυριολεξία αναμορφώνεται οδικά ολόκληρη η Αττική και συνδέονται άριστα τα Νότια Προάστια με το σύνολο του νομού. Όπως μείζον θεωρείται και το ζήτημα της επιστροφής της Αττικής οδού στο δημόσιο, πότε δηλαδή λήγει η σύμβαση παραχώρησης. Εδώ βεβαίως έχει ήδη προσληφθεί ως σύμβουλος η Hill International.
Αυτό που μένει επομένως είναι το ΤΑΙΠΕΔ ως αρμόδιο για την Αττική οδό να επιλέξει το σύμβουλο του έργου, που θα είναι (εκτός της Hill που μπήκε ήδη από το …παράθυρο) η Goldman Sachs ή η Lazard.
Όπως ήδη έχει αποκαλύψει το Radar. gr εντός του Ιανουαρίου έχει προσδιορισθεί η έναρξη των διαδικασιών για τη δημοπράτηση της Λεωφόρου Κύμης, μια από τις περίφημες επεκτάσεις της Αττικής οδού, που ουσιαστικά θα αποτελέσει τον άξονα που θα ενώνει την εθνική οδό με την Αττική οδό αλλά και την λεωφόρο Καποδιστρίου που συνδέει την Νέα Ιωνία με την Αγία Παρασκευή!
Το ζήτημα των επεκτάσεων της Αττικής οδού είναι μείζον, καθώς στην κυριολεξία αναμορφώνεται οδικά ολόκληρη η Αττική και συνδέονται άριστα τα Νότια Προάστια με το σύνολο του νομού. Όπως μείζον θεωρείται και το ζήτημα της επιστροφής της Αττικής οδού στο δημόσιο, πότε δηλαδή λήγει η σύμβαση παραχώρησης. Εδώ βεβαίως έχει ήδη προσληφθεί ως σύμβουλος η Hill International.
Αυτό που μένει επομένως είναι το ΤΑΙΠΕΔ ως αρμόδιο για την Αττική οδό να επιλέξει το σύμβουλο του έργου, που θα είναι (εκτός της Hill που μπήκε ήδη από το …παράθυρο) η Goldman Sachs ή η Lazard.