Δεν εξηγείται αλλιώς. Προφανώς δεν έχουν τίποτε να γράψουν, οπότε είμαστε υποχρεωμένοι να διαβάζουμε αρλούμπες, που δημοσιεύονται είτε από αφέλεια, είτε από σκοπιμότητα!

Λένε πάλι ότι υπάρχει θέμα πώλησης του Ακτωρα στον Κούτρα ο οποίος μέσω της Ιντρακάτ και προφανώς των προσώπων που ισχυρίζεται ότι επηρεάζει στη Ρουμανία θα ολοκληρώσει επιτυχώς τα εκεί έργα, ενώ ταυτόχρονα έχει τον τρόπο να «αναστήσει» την ιστορική κατασκευαστική εταιρία.

Η πραγματικότητα είναι πως ο Κούτρας μετά των ακόλουθων του, έχει επιδιώξει πολλές φορές να πείσει τους Ολλανδούς είτε να του δώσουν τον Ακτωρα υπό μια μορφή συνεργασίας, είτε να του αναθέσουν τα έργα της Ρουμανίας και τις επαφές με την εκεί κυβέρνηση.

Και στις δυο περιπτώσεις έφαγε πόρτα.

Οι Ολλανδοί δεν προτίθενται να βγουν έξω από την εργολαβική πιάτσα και να μείνουν με την ενέργεια και τις υφιστάμενες παραχωρήσεις!

Ίσως το έκαναν ως ύστατη προσπάθεια εάν δεν είχαν αποχωρήσει από την ΓΕΚ Τέρνα και βρίσκονταν υπό την απειλή της Επ. Ανταγωνισμού!

Όσον αφορά τη μη συμμετοχή του Ακτωρα στον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού, οι φωστήρες του οικονομικού Διαδικτύου τώρα το ανακάλυψαν, μολονότι το έχουν αποκαλύψει η εφημερίδα «Αξία» την περασμένη εβδομάδα, πριν 12 μέρες δηλαδή και το Radar.gr στη συνέχεια!!!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.