Γεγονός αποτελεί εδώ και μερικές εβδομάδες η τρίτη λιανεμπορική δραστηριότητα (μετά τα ΙΚΕΑ και την Intersport) του ομίλου Fourlis, καθώς ξεκίνησε η λειτουργία στην Ελλάδα των τριών πρώτων καταστημάτων της βρετανικής αλυσίδας Holland & Barrett, η οποία ειδικεύεται στα συμπληρώματα διατροφής και στα προϊόντα ευεξίας.
Τα τρία πρώτα καταστήματα βρίσκονται στην Κηφισιά, στη Γλυφάδα και στο Μαρούσι, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens, ενώ μέσα στο 2023 ο σχεδιασμός του ομίλου Fourlis προβλέπει τη λειτουργία τριών ακόμη καταστημάτων, επίσης σε ένα μήνα αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας στην Ελλάδα.
Πειραιάς, ανατολικά και δυτικά προάστια της Αττικής είναι οι περιοχές όπου αναζητούνται χώροι για τα νέα καταστήματα, ενώ έρευνα αγοράς γίνεται και για την επέκταση του δικτύου της Holland & Barrett και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Την ίδια ώρα ετοιμάζεται η είσοδος της αλυσίδας στη Ρουμανία και στη Βουλγαρία, χώρες για τις οποίες επίσης ο όμιλος Fourlis έχει τα δικαιώματα ανάπτυξης του σήματος, με την πρεμιέρα να τοποθετείται πιθανώς το 2024.
Υπενθυμίζεται ότι το αρχικό πλάνο προέβλεπε ότι και στις τρεις αγορές –Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία– ο όμιλος θα μπορούσε να αναπτύξει έως και 120 καταστήματα.
Ο στόχος που έχει θέσει ο όμιλος για τις πωλήσεις της Holland & Barrett είναι 50 εκατ. ευρώ έως το 2025.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι στα ράφια της νεόφερτης στην Ελλάδα αλυσίδας βρίσκονται, πέρα από τα συμπληρώματα διατροφής και τα προϊόντα ευεξίας, βιολογικά τρόφιμα και καλλυντικά.
Μεταξύ των προϊόντων που φιλοξενεί η αλυσίδα είναι τα βιολογικά τρόφιμα «Βιοαγρός», τα προϊόντα της Symbeeosis (σ.σ. πρόκειται για την εταιρεία που έχει δημιουργήσει ο Νίκος Κουτσιανάς μετά την πώληση της Apivita), που περιλαμβάνουν βιολογικό μέλι, βότανα και ελιξήρια, τα ελληνικά βιολογικά καλλυντικά Labbok, το νερό Ζαγόρι, αλλά και η Green Cola.
Το γεγονός, μάλιστα, ότι ο όμιλος Fourlis θα αναπτύξει καταστήματα Holland & Barrett και στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, σημαίνει ότι μέσω αυτών θα ενισχυθούν οι εξαγωγές και των παραπάνω ελληνικών προϊόντων. Στόχος είναι να πωλούνται τα παραπάνω και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που επίσης σχεδιάζεται να αναπτυχθούν σε Ρουμανία και Βουλγαρία.
Για την ώρα, η αλυσίδα διαθέτει 13.000 κωδικούς, οι οποίοι σύντομα θα ανέλθουν σε 15.000.
Το 40% των προϊόντων που διατίθενται πρόκειται για βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής, περίπου το 28% είναι προϊόντα ομορφιάς, το 23% τρόφιμα και το υπόλοιπο 9% διατροφικά αθλητικά συμπληρώματα.
Η Holland & Barrett είναι μία από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως λιανεμπορικές επιχειρήσεις στην κατηγορία των προϊόντων υγείας και ευεξίας και η μεγαλύτερη στην Ευρώπη.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1870 από τον Αλφρεντ Μπάρετ και τον Γουίλιαμ Χόλαντ, οι οποίοι πωλούσαν αρχικά τρόφιμα και ρούχα.
Το 2007 η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον αμερικανικό όμιλο NBTY, ενώ το 2008 εγκαινιάστηκε η στρατηγική επέκτασης μέσω δικαιόχρησης (franchising).
Το 2010 ο όμιλος Carlyle εξαγόρασε τον όμιλο NBTY και μαζί και την Holland & Barrett, ενώ το 2017 η αλυσίδα εξαγοράστηκε από την L1 Retail. Πλέον διαθέτει πάνω από 1.600 καταστήματα.
Διαβάστε περισσότερα
- ΠΑΣΟΚ: Υποψήφια βουλευτής χώρισε εξαιτίας του κόμματος – Βίντεο
- Η σκόνη που σηκώθηκε για τις υποθέσεις Attica Bank και MIG – Πειραιώς
- Τα σενάρια και η αλήθεια για τη συνάντηση Γιώργου Παπανδρέου και Αλέξη Τσίπρα
- Στο κάδρο της Αρχής για το ξέπλυμα ο «Βενεζουελάνος» Θ. Δουζόγλου