Το γκραν πρι της Ινδίας έχει διεξαχθεί μόλις τρεις φορές στην ιστορία της Formula 1. Μία το 2011, μία το 2012 και μία το 2013. Νικητής και στους τρεις αγώνες, ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που εκείνες τις σεζόν πήρε ισάριθμα πρωταθλήματα με τη Red Bull.

Από το 2014 μέχρι και σήμερα η Ινδία απουσιάζει από το καλεντάρι. Η τοπική αυτοδιοίκηση αποφάσισε να αυξήσει τους φόρους γύρω από το γκραν πρι, γεγονός που προκάλεσε πολλά προβλήματα αλλά και την «εξαφάνιση» του αγώνα.

Πλέον, όμως, η Formula 1 και η FOM βλέπουν με καλό μάτι την επιστροφή της δράσης στο Buddh International Circuit.

Η οικονομική κατάσταση της χώρας και οι πληθυσμιακοί αριθμοί της, δημιουργούν μεγάλο ενδιαφέρον στους διοργανωτές που έχουν αρχίσει ήδη να σκέφτονται τη διαδικασία.

Η ινδική Racing Promotions Private Limited (RPPL) έχει κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να αναβιώσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ινδία. Για παράδειγμα, έχει δημιουργήσει ένα τοπικό πρωτάθλημα Formula 4.

Ωστόσο, αρκετά εμπόδια εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτό το εγχείρημα. Το πιο βασικό είναι ο αριθμός των αγώνων. Υπάρχει ένα όριο από την FIA για 25 αγώνες σε κάθε σεζόν. Εφέτος, για παράδειγμα, θα γίνουν 24. Η FOM θέλει να δει το όριο να μεγαλώνει, η FIA, όμως, όχι. Όπως και να ‘χει, οι Ινδοί σκέφτονται ήδη να προτείνουν επίσημα αγώνα στη χώρα τους, το 2028.

Διαβάστε ακόμη: