CAR

Ferrari: Το νέο της μονοθέσιο δεν είναι για τον Λεκλέρ και τον Σάινθ! – Ποιος θα το οδηγήσει;

Η νέα Vision Gran Turismo θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο ψηφιακό κόσμο του διάσημου βιντεοπαιχνιδιού Gran Turismo

Το νέο μονοθέσιο που δημιούργησε η Ferrari δεν προορίζεται για τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ, αλλά για τους gamers.

Οι δύο πιλότοι της Ferrari, λοιπόν, δεν θα οδηγήσουν τη νέα Vision Gran Turismo στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2023, καθώς το συγκεκριμένο μονοθέσιο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο ψηφιακό κόσμο του διάσημου βιντεοπαιχνιδιού Gran Turismo. Πάντως, από τις 23 Δεκεμβρίου, o Λεκλέρ και ο Σάινθ, όπως και όλοι εμείς, θα μπορούν με μια κονσόλα Playstation και ένα τηλεχειριστήριο να την οδηγήσουν στο Gran Turismo 7.

Η αποκάλυψη της νέας Vision Gran Turismo πραγματοποιήθηκε στο Μονακό στο πλαίσιο εορτασμών της Sony για την 25η επέτειο του Gran Turismo και του GT World Final. Η ιταλική εταιρία των supercars δημιούργησε και ένα πρωτότυπο όχημα σε πραγματικές διαστάσεις, πέρα από την ψηφιακή Vision Gran Turismo που εμφανίστηκε στις οθόνες, ενώ θα εκτίθεται στο μουσείο της Ferrari μέχρι το Μάρτιο του 2023.

H σχεδίασή της είναι άκρως φουτουριστική και επιθετική, ωστόσο δεν αποκλείεται να δούμε ορισμένα της χαρακτηριστικά να μεταλαμπαδεύονται σε μελλοντικά μοντέλα παραγωγής και αγωνιστικά οχήματα που θα βγουν από το Μαρανέλο. Έμπνευση αντλήθηκε από αγωνιστικά οχήματα του παρελθόντος, όπως η 330 P3 και η 512 S.

Θαυμάστε τις αεροδυναμικές γραμμές, τα στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα, τη μεγάλη αεροτομή, το θεόρατο πίσω διαχύτη, τα προεξέχοντα πλευρικά μαρσπιέ, το επιβλητικό εμπρός splitter, τα φτερά που παίρνουν το κυκλικό σχήμα των τροχών, το γυάλινο κάλυμμα του κόκπιτ και τη σχεδόν ανύπαρκτη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Το εσωτερικό είναι μινιμαλιστικό με κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα και τιμόνι που ενσωματώνει οθόνη.

Σύμφωνα με τη Ferrari, η υβριδική δύναμη της νέας Vision Gran Turismo πηγάζει από ένα κεντρικά τοποθετημένο V6 twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 1.030 ίππους και 900 Nm ροπής, ενώ προέρχεται από την 296 GTB, αλλά έχει αναβαθμιστεί. To «παρών» δίνουν και τρεις ηλεκτροκινητήρες (δυο τοποθετημένοι στους μπροστινούς τροχούς και ένας στον πίσω άξονα) που προσφέρουν 326 επιπλέον ίππους, καθώς και μια μπαταρία.

H κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η Vision Gran Turismo «ισχυρίζεται» ότι η τελική της ταχύτητα ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα και 0-200 χλμ./ώρα χρειάζεται λιγότερα από 2 και 5 δευτ. αντίστοιχα. Σημειώνεται ακόμα ότι για να ολοκληρώσει έναν γύρο στην πίστα του Fiorano χρειάζεται κάτω από 1 λεπτό και 10 δευτ., ενώ το βάρος της Vision Gran Turismo περιορίζεται στα μόλις 1.250 κιλά.

Διαβάστε ακόμη: