Σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο, η Scuderia προσπαθεί να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες και του τεχνικού διευθυντή της Red Bull, Πιερ Ουασέ.

Ο Ουασέ είναι ο δεύτερος τη τάξει μηχανικός της πρωταθλήτριας ομάδας, πίσω μόνο από τον Άντριαν Νιούι. Ωστόσο η αλήθεια είναι ότι ο ρόλος του Νιούι τα τελευταία χρόνια είναι περισσότερο συμβουλευτικός. Έτσι η συμβολή του Ουασέ στην μεγάλη επιτυχία των τελευταίων μονοθέσιων της Red Bull υπήρξε καθοριστική. Ιδίως οι Red Bull RB18 και RB19 είναι κατά κύριο λόγο δικά του δημιουργήματα.

Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κανείς ότι μία πιθανή μετακίνηση του Ουασέ στο Μαρανέλο θα ήταν ένας… μετασεισμός πρώτης τάξεως έπειτα από την μετακίνηση του Χάμιλτον. Ο Φρεντ Βασέρ «πολιορκούσε» ήδη από πέρυσι τον κορυφαίο Γάλλο τεχνικό. Ωστόσο οι συζητήσεις των δύο πλευρών δεν είχαν προχωρήσει.

Τα δεδομένα, όμως, έχουν αλλάξει πια. Η εξασφάλιση των υπηρεσιών του Χάμιλτον λειτουργεί ως ένας μεγάλος «κράχτης» υπέρ της προσπάθειας που καταβάλλει η Ferrari ώστε να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς του πρωταθλήματος. Επιπλέον η Red Bull δείχνει να βρίσκεται στην αρχή μίας περιόδου εσωτερικής αναταραχής έπειτα από το ζήτημα που έχει προκύψει με τον Κρίστιαν Χόρνερ.

Σύμφωνα με την Gazzetta dello Sport οι διαπραγματεύσεις της Ferrari με τον Ουασέ έχουν προχωρήσει αρκετά. Ο Γάλλος (μέλος της Red Bull από το 2013) φέρεται να συζητά με την Scuderia το ύψος της αμοιβής του. Κρίσιμη θα είναι η απόφαση της Red Bull σχετικά με τον Χόρνερ. Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα ο Ουασέ θα περιμένει να δει την έκβαση της υπόθεσης πριν λάβει την οριστική του απόφαση.

Το πλάνο Βασέρ

Ο Φρεντ Βασέρ επιθυμεί, φυσικά, να κλείσει την συμφωνία με τον κορυφαίο Γάλλο τεχνικό το συντομότερο δυνατόν. Και μάλιστα μέσα στους επόμενους μήνες. Ο λόγος για την… πρεμούρα αυτή του επικεφαλής της Ferrari είναι προφανής.

Όταν ένα κορυφαίο στέλεχος ομάδας αλλάζει στρατόπεδο, περνάει αναγκαστικά μία περίοδο υποχρεωτικής άδειας από την πρώην ομάδα του. Σε αυτό το διάστημα το στέλεχος δεν δουλεύει ούτε για την πρώην ούτε για την μελλοντική του ομάδα.

Αυτό συμβαίνει ώστε το στέλεχος να μην μεταφέρει στη νέα του ομάδα σημαντικές πληροφορίες από την προηγούμενη. Αναλόγως της θέσης που έχει το στέλεχος η περίοδος υποχρεωτικής άδειας διαρκεί από 6 μήνες έως και ένα έτος.

Είναι προφανές ότι ο Βασέρ έχει στο μυαλό του περισσότερο το 2026. Την πρώτη χρονιά, δηλαδή, εφαρμογής των νέων κανονισμών στην F1. Ο επικεφαλής της Ferrari θα ήθελε το μονοθέσιο της ομάδας για το 2026 να σχεδιαστεί από τον Ουασέ.

Ωστόσο για να γίνει κάτι τέτοιο ο Γάλλος θα πρέπει να μπορεί να εργαστεί στη Ferrari το αργότερο από την άνοιξη του 2025. Οπότε, εάν συνυπολογίσουμε και την περίοδο υποχρεωτικής άδειας, ο Βασέρ πρέπει να συμφωνήσει με τον Ουασέ μέχρι τον Μάιο του 2024.

Όποια κι εάν είναι η εξέλιξη της υπόθεση αυτής, πάντως, δύο πράγματα είναι φανερά από τις τελευταίες κινήσεις του Βασέρ. Ο επικεφαλής της Scuderia στοχεύει σε μία κόκκινη κυριαρχία από το 2026 και μετά. Και για να το πετύχει αυτό είναι αποφασισμένος να φέρει με κάθε τρόπο τα κορυφαία διαθέσιμα ονόματα του grid (βλέπε μετακίνηση Λοίκ Σερά) στο Μαρανέλο.

Διαβάστε ακόμη: