Έναν ανανεωμένο λογότυπο παρουσίασε η Meta την Τετάρτη, το οποίο όμως δεν έγινε αντιληπτό από χρήστες και τεχνολογικούς συντάκτες. Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε μία διακριτική αλλαγή στο σήμα κατατεθέν της, το παγκοσμίως γνωστό «f»,  δηλαδή μία ελαφρώς βαθύτερη απόχρωση του μπλε.

Βάσει των όσων γνωστοποίησε η Meta, το νέο σχέδιο περιγράφεται ως «πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και παντοτινό», ενώ σύμφωνα με την ίδια ανάρτηση, πρόκειται να σημειωθούν και άλλες, σταδιακές, το ίδιο διακριτικές αλλαγές στον σχεδιασμό.

 

Σε διάφορες ιστοσελίδες με περιεχόμενο για τεχνολογία ή για επιχειρήσεις, οι συντάκτες αδυνατούν να καταλάβουν που βρίσκεται το τολμηρό του πράγματος. Για παράδειγμα, ο συντάκτης του Business Insider γράφει χαρακτηριστικά: «Κοιτάζοντας τον νέο λογότυπο, δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ: είναι αυτό το πιο τολμηρό σχέδιο εδώ μέσα αυτή τη στιγμή;».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι επόμενες αλλαγές που σχεδιάζονται θα αφορούν τα emoji reactions (τα εικονίδια με τα οποία εκφράζουμε χαρά, λύπη, θυμό, νοιάξιμο, κ.λπ), που στόχο θα έχουν να εκφράζουν «περισσότερο συναίσθημα», ενώ όπως έγινε γνωστό θα λανσαριστεί και μία «νέα δυναμική χρωματική παλέτα που θα περιλαμβάνει γαλάζιο, γαλάζιο του ουρανού, ναυτικό γαλάζιο, σκούρο γαλάζιο και μπλε».

Πολύ κακό για το τίποτα; Οι περισσότεροι τεχνολογικοί συντάκτες λένε πως «ναι», αλλά ας μην προτρέχουμε. Μπορεί να έρχονται μεγαλύτερες εκπλήξεις με ξεκάθαρο χρηστικό αποτέλεσμα στο άμεσο μέλλον…

Διαβάστε ακόμη: