Με ποινές θέσεων στην εκκίνηση του βελγικού γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα θα τιμωρηθούν ο Μαξ Φερστάπεν και ο Γιούκι Τσουνόντα, καθώς αμφότεροι θα χρησιμοποιήσουν καινούρια εξαρτήματα στις μονάδες ισχύος τους, υπερβαίνοντας το όριο που ορίζουν οι κανονισμοί. Ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull θα χρησιμοποιήσει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος θα είναι ο πέμπτος για φέτος, με αποτέλεσμα να του επιβληθεί ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση για τον κυριακάτικο αγώνα.

Από την πλευρά του, ο Ιάπωνας οδηγός της RB θα βρεθεί στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης, καθώς οι άνθρωποι της ομάδας επέλεξαν να βάλουν έναν εντελώς καινούριο κινητήρα στο μονοθέσιό του ενόψει του βελγικού γκραν πρι, στο πλαίσιο της συνήθους πρακτικής στη Φόρμουλα Ένα να εκτίονται ποινές σε πίστες όπου το προσπέρασμα είναι ευκολότερο, όπως συμβαίνει στο Σπα.

Στο μεταξύ, ο έτερος οδηγός της RB, ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο, βρίσκεται επίσης στο όριο για να δεχθεί ποινή θέσεων στην εκκίνηση, εφόσον χρησιμοποιήσει καινούρια εξαρτήματα στη μονάδα ισχύος του. Όμως, ο “Honey Badger” δεν αναμένεται -τουλάχιστον σε αυτό το χρονικό σημείο- να «φορέσει» νέο κινητήρα. «Ο Γιούκι θα εκκινήσει από τις πίσω θέσεις εδώ, με μια πέμπτη μονάδα ισχύος (στη σεζόν)» δήλωσε στο Σπα ο αγωνιστικός διευθυντής της RB, Άλαν Περμέιν, και συμπλήρωσε: «(Για τον Ρικιάρντο) σίγουρα θα περιμένουμε και θα δούμε τι θα γίνει στους επόμενους δύο αγώνες».

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα αποτελέσματα των οδηγών της RB στο τρέχον αγωνιστικό τριήμερο, καθώς η Red Bull αναμένεται να πάρει μια απόφαση για το αν θα αντικαταστήσει τον Μεξικανό «ομόσταυλο» του Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρες, στη βασική ομάδα της. Για το σκοπό αυτό εξετάζονται οι… υποψηφότητες του Τσουνόντα, του Ρικιάρντο, αλλά και του Νεοζηλανδού Λίαμ Λόσον, ο οποίος είναι ο αναπληρωματικός οδηγός τόσο της Red Bull, όσο και της RB.

Διαβάστε ακόμη: