Στην Εθνική Τράπεζα φαίνεται πως εκτός από το ότι «λεφτά υπάρχουν», αυτά τα λεφτά μοιράζονται και με έναν απλό κανόνα: τα δίνουμε στους «φίλους» μας και λογαριασμό δεν δίνουμε.
Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν οι καλύτεροι φίλοι του CEO της Εθνικής Παύλου Μυλωνά είναι οι «καναλάρχες», οι ιδιοκτήτες των 5 μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών της χώρας.
Αυτούς, λοιπόν, ο διοικητής της Εθνικής αποφάσισε μόνος του, άντε και με τη βοήθεια μιας συμπαθούς κυρίας που προΐσταται στη Διεύθυνση Επικοινωνίας της Εθνικής, να τους δώσει ακόμη μεγαλύτερη ΧΑΡΑ.
Να τους προσφέρει ένα ανέλπιστο δώρο γεμίζοντας τα ταμεία των 5 τηλεοπτικών σταθμών με ένα «έξτρα δωράκι» ύψους 2,15 εκατ. για το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2023 οι 5 τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν εισπράξει από την Εθνική 1.212.328 εκατ, το φετινό εξάμηνο οι εισπράξεις έγιναν 3.369.020 εκατ. Η διαφορά είναι 2.156.692 εκατ. το «δωράκι» του Π.Μυλωνά στους φίλους «καναλαρχες».
Οι ατζαμίδικες δικαιολογίες της Διοίκησης της Εθνικής ότι δήθεν η τράπεζα «έτρεξε» ένα rebranding τη συγκεκριμένη περίοδο είναι του τύπου «και η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες».
Και οι άλλες τράπεζες έκαναν rebranding και αυξήσαν συμμετρικά τα διαφημιστικά κονδύλια για την προβολή τους σε όλα τα ΜΜΕ. Στην τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα έντυπα.
Καμιά τράπεζα δεν έδειξε τέτοια εμμονή με την τηλεόραση και τους ιδιοκτήτες των καναλιών, όπως η Εθνική. Εξ ου και οι αντιδράσεις που ξεσήκωσε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Προσβλέπει ο διοικητής της Εθνικής σε κάτι στο μέλλον και ξεκίνησε τις «προκαταβολές»; Άγνωστο. Υπέκυψε σε πιέσεις από άλλα κέντρα εξουσίας; Παρασύρθηκε από κακές επικοινωνιακές συμβουλές;
Όλα αυτά είναι άγνωστα, αλλά και αδιάφορα Το μόνο που ενδιαφέρει είναι η ακόμη μια, από τις πολλές γκάφες και αδεξιότητες στις οποίες έχει περιπέσει.