MEDIA

ERTFLIX: Η ΕΡΤ ετοιμάζει δυνατές παραγωγές

Δύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, σχεδόν 300.000 κάθε μέρα και 9,7 εκατ. επισκέψεις μόνο τον Οκτώβριο δείχνουν τα στοιχεία για το ERTFLIX

Δύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, σχεδόν 300.000 κάθε μέρα και 9,7 εκατ. επισκέψεις μόνο τον Οκτώβριο δείχνουν τα στοιχεία για το ERTFLIX, που αναδεικνύεται στην πιο επιτυχημένη στρατηγική επιλογή της ΕΡΤ των τελευταίων χρόνων.

«Το ERTFLIX είναι το μέλλον της τηλεόρασης και είναι ήδη εδώ», σημείωσε σε πανηγυρικό τόνο ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση των επίσημων στοιχείων επισκεψιμότητας της πλατφόρμας που, όπως τόνισε, «άλλαξε τη δημόσια τηλεόραση, αλλά και τον τρόπο που βλέπουμε τηλεόραση, καθώς είναι η πρώτη ελληνική πλατφόρμα που έφερε στη χώρα μας την τάση που υπάρχει διεθνώς της on demand παρακολούθησης των προγραμμάτων».

Το ERTFLIX διαθέτει σήμερα περισσότερους από 5.000 τίτλους ταινιών, σειρών, ντοκιμαντέρ κ.ά., προσφέρει σε live streaming όλα τα συμβατικά και διαδικτυακά κανάλια της ΕΡΤ, ενώ επεκτάθηκε και στο εξωτερικό έχοντας μπει στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα διεθνώς, ROCU, μέσω της οποίας θα έχουν σε αυτό πρόσβαση εκατομμύρια Ελληνες του εξωτερικού. Αυτή τη στιγμή, λοιπόν, είναι προσβάσιμο σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα, ενώ έχουν υποτιτλιστεί όλες οι ελληνικές σειρές μυθοπλασίας στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Τα δεδομένα που δόθηκαν στη δημοσιότητα αφορούν διάστημα εννέα εβδομάδων, από 19/9/22 έως 13/11/22. Τον Οκτώβριο, το ERTFLIX δέχθηκε 9,7 εκατομμύρια επισκέψεις, 8.865.807 εκ των οποίων αφορούσαν παρακολούθηση on demand και μόλις 859.857 θέαση σε απευθείας μετάδοση.

Τα Σαββατοκύριακα, οι επισκέψεις στην πλατφόρμα αυξάνονται κατά 38,5%. «Ενα πολύ μεγάλο ποσοστό τηλεθεατών έχει πάψει να παρακολουθεί τα τηλεοπτικά προγράμματα από την τηλεόραση, καθώς προτιμά να τα βλέπει στον χρόνο που επιθυμεί, είτε μέσω υπολογιστών είτε μέσω τάμπλετ ή και στα κινητά», επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΡΤ. Μάλιστα, τα στοιχεία δείχνουν ότι το 66% των χρηστών του ERTFLIX δεν μπαίνει στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις αλλά από κινητές συσκευές – το 28% από κινητό, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς, από τα 2 εκατ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX, μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση.

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία και σε ό,τι αφορά την ετεροχρονισμένη παρακολούθηση προγραμμάτων. Καθώς το ERTFLIX διατηρεί τα προγράμματα διαθέσιμα για όλη τη σεζόν, έχει διαπιστωθεί ότι υπερδιπλασιάζει την τηλεθέαση των σειρών του σε διάστημα έως και 9 εβδομάδες μετά την προβολή των επεισοδίων. Ο κ. Ζούλας αναφέρθηκε ενδεικτικά στη σειρά «Κάνε ότι κοιμάσαι»: «Το επεισόδιο που προβλήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου δέχθηκε περισσότερες από 226.000 επισκέψεις μέσα σε ένα μήνα.  Στις 9 εβδομάδες φτάνει συνολικά τις 275.000 προβολές», υπογράμμισε.

Η διοίκηση της ΕΡΤ είναι αποφασισμένη να επεκτείνει την επένδυσή της στην πλατφόρμα. «Δεν αργεί ο καιρός που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», δήλωσε με νόημα ο κ. Ζούλας και ανακοίνωσε ότι η επόμενη σειρά της ΕΡΤ, το «Βραχιόλι της φωτιάς», θα ανέβει πρώτα στην πλατφόρμα και μετά θα προβληθεί στην ΕΡΤ1.

Διαβάστε ακόμη: