search

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχεται το καλάθι του παιχνιδιού: Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνει

Το «καλάθι του παιχνιδιού» θα διαρκέσει από τις 14 Δεκεμβρίου 2022 έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023

221207083834_doro

Η αντίστροφή μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει ξεκινήσει και νονοί, παππούδες και γονείς ψάχνουν ήδη δώρα και παιχνίδια για τα παιδιά. Στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο Ανάπτυξης ετοιμάζει το «καλάθι του παιχνιδιού».

Σύμφωνα με πληροφορίες, το «καλάθι του παιχνιδιού» θα διαρκέσει από τις 14 Δεκεμβρίου 2022 έως και τις 11 Ιανουαρίου 2023.

Τα προϊόντα που εξετάζονται να ενταχθούν στο καλάθι είναι τα εξής:

  • Επιτραπέζια & παζλ
  • Παιχνίδια με κούκλες
  • Παιχνίδια μίμησης (κουκλοθέατρο)
  • Βρεφικά παιχνίδια
  • Φιγούρες δράσης
  • Παιχνίδια κατασκευών
  • Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  • Αθλητικά παιχνίδια (μπάλες, μπασκέτες)
  • Λούτρινα
  • Μουσικά παιχνίδια

Στόχος του υπουργείου Ανάπτυξης είναι η συγκράτηση στις τιμές των παιχνιδιών και η αποφυγή περαιτέρω ανατιμήσεων.

Καλάθι του παιχνιδιού: Θα λειτουργεί όπως το καλάθι του νοικοκυριού

Υπενθυμίζεται πως ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης σε πρόσφατες δηλώσεις του σε τηλεοπτική εκπομπή, αναφέρθηκε στο γιορτινό «καλάθι του νοικοκυριού».

Όπως είχε πει λοιπόν, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1: «Με απασχολεί το ζήτημα, ως πατέρας και ως πολιτικός, να υπάρχει μια ευκαιρία για να έχουν όλα τα παιδιά τα παιχνίδια τους. Υπάρχουν θέματα και ανταγωνισμού που πρέπει να δούμε. Είμαστε κοντά σε μια συμφωνία, υπάρχει διάθεση και από τα καταστήματα για αυτό. Όπως υπάρχει το καλάθι στα σούπερ μάρκετ, θα υπάρχει καλάθι για τα παιχνίδια».

Σε ό,τι αφορά στο εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «στις γιορτές υπάρχει διαφορά στις καταναλωτικές συνήθειες που συνδέονται με το εορταστικό τραπέζι, καθώς το καλάθι ακολουθεί τις καταναλωτικές συνήθειες. Σκοπός του είναι να εξυπηρετεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτιμώντας το καλάθι πιέζουν τις αλυσίδες και τον ανταγωνισμό ώστε να πέσουν οι τιμές. Δεν θέλουμε να ξεχειλώσει πάρα πολύ το καλάθι, διότι τότε θα δημιουργηθούν δύο προβλήματα: θέλουμε να ελέγχουμε από εβδομάδα σε εβδομάδα για να πιέζουμε τα σούπερ μάρκετ να μειώνουν τις τιμές και δεύτερον εάν είναι πολλά τα προϊόντα, δεν θα μπορούν οι αλυσίδες να κάνουν μειωμένες τιμές για όλα».

«Το καλάθι δεν μπορεί να χτυπήσει τον πληθωρισμό. Σκοπός του καλαθιού είναι το κόστος για το γιορτινό τραπέζι, που σε κάθε περίπτωση θα είναι υψηλότερο από πέρσι, να είναι χαμηλότερο από όσο ήταν για αγορά των ίδιων προϊόντων πριν από έναν μήνα», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός είπε ακόμη πως το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει αποδοχή, καθώς σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ τουλάχιστον 4 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα από αυτό αν και στην αρχή αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό.

Διαβάστε ακόμη: