Έχουν περάσει πέντε χρόνια από την τελευταία φορά που ο κόσμος απόλαυσε επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret. Πολλά έχουν αλλάξει από τότε.
Η παράσταση ματαιώθηκε το 2019 λόγω του κινήματος #MeToo, το οποίο έδωσε τη δυνατότητα στις γυναίκες να παρουσιάσουν τις ιστορίες τους σχετικά με τη σεξουαλική παρενόχληση.
«Η μόδα είναι μια επιχείρηση αλλαγής. Πρέπει να εξελιχθούμε και να αλλάξουμε για να αναπτυχθούμε. Έχοντας αυτό κατά νου, αποφασίσαμε να ξανασκεφτούμε το παραδοσιακό Fashion Show της Victoria’s Secret. Στο εξής δεν πιστεύουμε ότι η δικτυακή τηλεόραση είναι η κατάλληλη». Αυτό έγραψε στους υπαλλήλους της εταιρείας τον Μάιο του 2019 ο τότε Διευθύνων Σύμβουλος της, Λες Γουέξνερ μετά το «στραπάτσο» με την τηλεθέαση του Show.
Την τηλεοπτική μετάδοση παρακολούθησαν μόλις 3,2 εκατομμύρια το 2018 έναντι 9,2 εκατομμύρια θεατών το 2014. Ο Γουέξνερ παραιτήθηκε από τη θέση του ως Διευθύνων Σύμβουλος της L Brands (τότε μητρική εταιρεία της Victoria’s Secret) μετά από καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας και δεσμούς με τον Τζέφρι Έπσταϊν.
Στη συνέχεια, ήρθε ο κορωνοϊός και η αλυσίδα λιανικής που δραστηριοποιούνταν σε εμπορικά κέντρα – malls βίωσε ένα ισχυρό σοκ από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων αλλά και από την αλλαγή στις τάσεις των εσωρούχων, σε πιο άνετα ρούχα που αγκαλιάζουν τη σωματική διαφορετικότητα. Όλα έδειχναν ότι οι άγγελοι της Victoria’s Secret δεν ήταν πια στη μόδα.
Η Victoria’s Secret αναθεωρεί το brand επιδιώκοντας comeback
Αλλά η Victoria’s Secret έκτοτε προσπαθεί να αλλάξει πορεία. Οι πωλήσεις επανήλθαν σιγά σιγά και τον Μάρτιο, ανακοίνωσε ότι τελικά θα πραγματοποιήσει το fashion show της.
«Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τις δαπάνες μάρκετινγκ για να επενδύσουμε στην επιχείρηση, τόσο στην αναγνωρισημότητα του brand όσο και για να υποστηρίξουμε τη νέα έκδοση της επίδειξης μόδας μας, η οποία πρόκειται να παρουσιαστείαργότερα φέτος», ανέφερε ο CFO Τιμ Τζόνσον κατά τη διάρκεια της ανακοίνωση κερδών του τέταρτου τριμήνου της Victoria’s Secret τον Μάρτιο.
Ας δούμε τι γνωρίζουμε για το “The Victoria’s Secret World Tour”:
Δεν θα είναι απλώς μια επίδειξη μόδας. ¨ένα κομμάτι θα είναι πασαρέλα και επίσης θα είναι εν μέρει ντοκιμαντέρ.
Θα παρακολουθεί τη ζωή και την καριέρα των VS20, δηλαδή μιας ομάδας 20 συνδεδεμένων δημιουργικών influencer από τη Μπογκοτά, το Λάγος, το Λονδίνο και το Τόκιο.
Μια συλλογή εμπνευσμένη από την παγκόσμια περιοδεία της Victoria’s Secret θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα και θα μπορεί να αγοραστεί στο Amazon μέσω της εικονικής βιτρίνας της Victoria’s Secret.
Η Amazon και η Victoria’s Secret είναι συνεργάτες για περισσότερο από ένα χρόνο τώρα. Η εταιρεία εσωρούχων άρχισε να πουλά τα προϊόντα της στο Amazon το 2022, αλλά έκτοτε έχει επεκταθεί σε μια καθετοποιημένη αλυσίδα πολλών από τα best seller και τα πιο αγαπημένα αντικείμενα. Η Victoria’s Secret έχει μείνει αρκετά σιωπηλή σχετικά με την επιτυχία του παράξενου νέου επιχειρηματικού συντρόφου της, αλλά αναφέρει τα κέρδη της στις 23 Αυγούστου και είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μπορεί να λάβουμε τουλάχιστον μια ένδειξη για τη συνεργασία ή την επερχόμενη επίδειξη μόδας.