Μια επένδυση που φθάνει τα €10 εκατ. και αναμένεται να τα ξεπεράσει πραγματοποίησε η ΑΒ Βασιλόπουλος. Οπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της πρόκειται για ένα καινοτόμο κατάστημα που δεν δέχεται όμως πελάτες.
“Tο ΑΒ Home Shop Center, είναι ένα “dark store”, το οποίο ήδη εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Αττική. Ένα κέντρο διανομής το οποίο αφορά εσένα, που επιλέγεις να κάνεις τα ψώνια σου μέσα από το αγαπημένο σου ΑΒ Shop με την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού σου.
To AB Home Shop Center ήρθε για να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση “έξυπνων” εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο “οικολογική” προώθηση της online παραγγελίας σου. Αυτή τη στιγμή, διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων, μια ποικιλία που καθημερινά εμπλουτίζεται”.
Στην “καρδιά” του AB Home Shop Center, επισημαίνει η ανακοίνωση ότι βρίσκονται οι άνθρωποι. Οι 260 νέοι εργαζόμενοι – που αναμένεται να γίνουν 400 – οι οποίοι φροντίζουν να γεμίζουν το καλάθι σου με όλα όσα χρειάζεσαι και να το παραλαμβάνεις ακριβώς όταν το χρειάζεσαι.