Ένα ακόμη έργο άχρηστο, αποκλειστικά και μόνο κοστοβόρο, χωρίς προβλεπόμενα έσοδα, χωρίς επίπτωση στο ΑΕΠ και χωρίς σαφείς θετικές παρενέργειες στην τοπική κοινωνία, προχωρεί στην υλοποίηση του.
Πρόκειται για την διαβόητη υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας – Περάματος, έργο προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ που όμως σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες θα ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ!
Το έργο βρίσκεται στη φάση της διαβούλευσης που ολοκληρώνεται στις 6 Σεπτεμβρίου, θα δοθεί με παραχώρηση 25 ετών, ενώ στη β´ φάση του διαγωνισμού ο οποίος τρέχει εδώ και 5 χρόνια, έχουν περάσει η Τέρνα, η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Vinci και η Άκτωρ Παραχωρήσεις.
Οι οποίες και θα κληθούν αμέσως μετά τη διαβούλευση να υποβάλουν δεσμευτικές προσφορές με πρόθεση του αρμόδιου υπουργείου (που ενέκρινε τις περιβαλλοντικές μελέτες) να ανακηρυχθεί οριστικός ανάδοχος μέχρι τα μέσα του 2022 το αργότερο.
Πέραν του εργοληπτικού αντικειμένου, που αφορά αποκλειστικά την τσέπη των εργολάβων, η υποθαλάσσια Σαλαμίνας – Περάματος αποτελεί επί της ουσίας ένα έργο χωρίς έσοδα, χωρίς προβλεπόμενα κυκλοφοριακά φόρτη, που δεν πρόκειται να επιφέρει κανένα ουσιώδες αντίκρισμα στο ΑΕΠ και την κοινωνία!
Έργο βιτρίνας, φαραωνικό, που γίνεται για να γίνει και που ουσιαστικά αποσκοπεί στο να προσδώσει πρόσθετο εργοληπτικό αντικείμενο στις τεχνικές εταιρίες!
Όλα τα άλλα που γράφονται δεξιά και αριστερά είναι … να’ χαμε να λέγαμε!