To μέρισμα των 0,5 ευρώ/ μετοχή που θα μοιράσει στο τέλος του χρόνου ο Ελλάκτωρ είναι το πρωτοχρονιάτικο δώρο του ομίλου προς την βασικό μέτοχο Reggeborg και τον κ. Χόλτερμαν.

Είναι περίπου το 30% της συνολικής κεφαλαιοποίησης του ομίλου και μαζί με τις 4 προηγούμενες διανομές μερισμάτων και επιστροφές κεφαλαίων ουσιαστικά αποσβαίνουν τα κόστη κτήσης του ομιλου από την Reggeborg και τους υπόλοιπους βασικούς μετόχους.

Κερδισμένοι και όσοι έλληνες θεσμικοί και ιδιώτες είχαν τοποθετηθεί πριν από την τελευταία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου που έγινε στα 0,9 ευρώ / μετοχή.

Καταγράφουν και κεφαλαιακές υπεραξίες από την μετοχή και κέρδη από τα μερίσματα και τις επιστροφές κεφαλαίων.

Αλλά ακόμη και οι παλαιοί μέτοχοι που είχαν μετοχές του ομιλου προ κρίσης του 2010, φαίνεται ότι έχουν μειώσει τα μεγάλη κόστη κτήσης.

Όλοι ευχαριστημένοι λοιπόν , πλην αυτών που πούλησαν το 2018 φοβούμενοι την χρεοκοπία.

Η ρευστότητα και οι επενδύσεις

Πλέον ο όμιλος έχει ρευστότητα περίπου 300 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 100 εκατ. ευρώ θα πάνε στο μέρισμα της Πρωτοχρονιάς και από τα υπόλοιπα 200 εκατ. ευρώ περίπου 150 εκατ. ευρώ θα πάνε σε επενδύσεις σε ορίζοντα 3ετίας.

Η Μαρίνα Αλίμου και οι τοποθετήσεις σε τουριστικά ακίνητα

Σημαντικές υπεραξίες από την ανάπτυξη της μαρίνας του Αλίμου περιμένει ο όμιλος Ελλάκτωρ, που τον Σεπτέμβριο 2025 εξασφάλισε την προέγκριση της σχετικής οικοδομικής άδειας από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Αλίμου.

Από την ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου , ο όμιλος Ελλάκτωρ περιμενει μία απόδοση επί της επένδυσης πάνω από 15% το χρόνο.

Από εκεί και πέρα, στοχεύει να επενδύσει είτε για αγορές παλαιών τουριστικών ακινήτων είτε για κατασκευή νέων.

Η άποψη του διευθύνοντος συμβούλου της Reggeborgh , κ. Χόλτερμαν είναι ότι η Ελλάδα θα έχει μεγάλη τουριστική ανάπτυξη και την επόμενη 5ετία ακόμη και κάτω από αυξημένη πίεση των μεγάλων οικονομιών.

Επιπλέον ο όμιλος θα ανοίξει διαύλους επικοινωνίας και με τα αραβικά κράτη στην περιοχή Μέσης Ανατολής , ενώ υπάρχουν και ενδιαφερόμενοι από Ευρώπη και Κίνα.

Σε περίπτωση που το project της τουριστικής ανάπτυξης του ομίλου δεν ευδοκιμήσει, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να μετατραπεί ο Ελλάκτωρας σε μία εταιρεία «όχημα» (SPV) , την οποία θα χρησιμοποιήσουν άλλοι για να εισαχθούν άμεσα στο χρηματιστήριο.

Διαβάστε ακόμη: