Όπως από την πρώτη στιγμή το Radar είχε αποκαλύψει, όταν ακόμη όλοι οι άλλοι που παριστάνουν ότι ξέρουν αλλά γράφουν αρλούμπες και πάντα εκ των υστέρων, έλεγαν ότι θα κατέβουν στον διαγωνισμό σίγουρα 3 γιατί όχι 4 ή 5, τελικά δεσμευτικές προσφορές υπέβαλαν μόνον δύο: οι κοινοπραξίες ΓΕΚ Τέρνα – Egis project και Μυτιληναίος – Αβαξ – Vinci!

Με τον Ελλάκτωρα και τις λοιπές κατασκευαστικές δυνάμεις εκτός, η αναμέτρηση για την Εγνατία αποκτά χαρακτηριστικά μονομαχίας!

Καθώς στην πράξη κρίνεται η κυριαρχία στον κλάδο των κατασκευών και οι εξελίξεις που τυχόν θα δρομολογηθούν!

Είναι προφανές πως την ώρα τούτη ο Γ. Περιστέρης είναι ο ισχυρότερος εργολάβος στη χώρα!

Με πανίσχυρους μετόχους δίπλα του και με πλήθος έργων με προοπτικές στην ενέργεια, τις κατασκευές και τις συμβάσεις παραχώρησης, στην περίπτωση που κερδίσει και την Εγνατία καθίσταται πανίσχυρος, με ότι τούτο συνεπάγεται και σε μετοχικό επίπεδο στο Χρηματιστήριο.

Από την άλλη πλευρά Ευ. Μυτιληναίος και Δ. Ιωάννου συσπειρώνονται, συμμαχούν προκειμένου να αντιμετωπίσουν από κοινού την επέκταση της ΓΕΚ Τέρνα που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα της.

Η Εγνατία οδός με τους τρεις κάθετους οδικούς άξονες είναι ένα έργο μαμούθ, που στο δημόσιο θα αποφέρει έσοδα τουλάχιστον 1,5 δις. ευρώ για τα 35 χρόνια παραχώρησης.

Για τους Αβαξ και Μυτιληναίο η Εγνατία οδός είναι η τελευταία ευκαιρία να διεκδικήσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στο συγκεκριμένο σύστημα, να αμφισβητήσουν το κατασκευαστικό «κατεστημένο» και να αναδειχθούν πλειοδότες και οριστικοί αναδόχου ενός έργου, η απόκτηση του οποίου σε συνδυασμό με το Μετρό της Αθήνας θα ανοίξει διάπλατα τις προοπτικές νέων συνεργασιών που μπορεί στο μέλλον υπό προϋποθέσεις να οδηγήσουν σε μετοχικές συνεργασίες…

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.