Από τις βιβλικές καταστροφές που άφησε στο πέρασμά του ο τυφώνας Ian στις ΗΠΑ, τα αυτοκίνητα που είναι πλέον για πέταμα ήταν το μικρότερο κακό.
Περισσότεροι από 100 νεκροί, χιλιάδες τραυματίες και 1 εκατομμύριο άνθρωποι για μέρες στο σκοτάδι, μαζί με ανεπανόρθωτες ζημιές σε σπίτια και υποδομές, συνθέτουν ένα σκηνικό απόλυτης καταστροφής.
Οι εικόνες που έκαναν το γύρω του κόσμου, δεν αφήνουν χώρο για αμφιβολίες.
Από τη μανία της φύσης δε μπορεί να γλυτώσει ούτε ένα πλούσιο κράτος, εκεί, όλοι είμαστε ίσοι.
Η επόμενη μέρα είναι σκληρή. Θρήνος για τους χαμένους, πόνος για τους τραυματίες, απόγνωση για όλους όσους έχουν δει περιουσίες να χάνονται και εκείνους που πρέπει να βρουν τρόπο να διορθώσουν τα κατεστραμμένα.
Και μέσα σε όλα, απρόσμενες καταστάσεις, όπως οι φωτιές που αντιμετωπίζουν πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.
Σύμφωνα με εκπροσώπους του πυροσβεστικού σώματος της Florida, μέσα στις κλήσεις που δέχεται καθημερινά η υπηρεσία μετά τον τυφώνα, είναι πολύ συχνές εκείνες που αφορούν φλεγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Και οι εμπειρογνώμονες μετά από τις υποχρεωτικές αυτοψίες, έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων, που λόγω των πλημμυρών, ήρθαν σε πολύωρη επαφή με νερό.
Οι μπαταρίες διαβρώνονται, με αποτέλεσμα να προκαλούν βραχυκυκλώματα και συχνά πυρκαγιά στο όχημα που σε πάρα πολλές περιπτώσεις καταστράφηκε ολοσχερώς.
Μέχρι στιγμής, κανένας από τους κατασκευαστές δεν έχει κάνει δήλωση σχετικά με το θέμα, μια μεγάλη όμως συζήτηση έχει ανοίξει στις ΗΠΑ σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και το αν τα ‘’πανάκριβα’’ οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους της χώρας, έχουν δοκιμαστεί στο ακέραιο ή σε μια προσπάθεια της κάθε εταιρείας να προλάβει τον ανταγωνισμό, έβγαλε στην αγορά οχήματα χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξή τους.
Αυτό το τελευταίο ακούγεται όλο και πιο συχνά, ειδικότερα από το στρατόπεδο των Ρεπουμπλικάνων, το οποίο κατηγορεί την κυβέρνηση Biden για αλόγιστη ‘’πριμοδότηση’’ των παραγωγών ηλεκτροκίνητων οχημάτων (7,500 δολάρια bonus στους πολίτες που επιλέξουν ηλεκτρικό όχημα), χωρίς να έχει στα χέρια της κάποια απόδειξη ότι τα οχήματα αυτά μπορούν μακροπρόθεσμα να προσφέρουν μια λύση στο πρόβλημα της κλιματικής κρίσης.