search

TOP SECRET

Δώρο – άδωρο τα «προνόμια» των επιβατών της Aegean Airlines

Σχεδόν αδύνατη η εξασφάλιση «αναβάθμισης θέσης» για τους κατόχους της Gold κάρτας της – Τι συμβαίνει με τα «συστήματα» κ. Γερογιάννη;

Δώρο – άδωρο τα «προνόμια» των επιβατών της Aegean Airlines

Όπως συμβαίνει με όλες τις εταιρίες οι οποίες διαθέτουν πιστούς πελάτες που τις εμπιστεύονται τα χρήματά τους και τους επιβραβεύουν με ειδικά «προνόμια» , έτσι και οι αερομεταφορείς έχουν θεσπίσει κίνητρα για όλους εκείνους που κάνουν χρήση των υπηρεσιών τους .

Αυτόν τον κανόνα που «μεταφράζεται» σε μίλια επιβράβευσης συνδεδεμένα με τα ταξίδια ακολουθεί και η Aegean Air διαθέτοντας στους πελάτες της , ανάλογα με τα ταξίδια τους τρεις βαθμίδες «προνομίων» με κάρτες την blue, την silver και την gold.

Για την διατήρηση της τελευταίας βαθμίδας βασική προϋπόθεση είναι το μέλος να έχει πραγματοποιήσει στη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών ταξίδια «αξίας» 12.000 μιλίων με την εταιρία ή 70.000 μιλίων με εταιρίες της πλατφόρμας Star Alliance.

Για να το πούμε πιο απλά 4-6 ανάλογα με την κατηγορία του ναύλου 4-6 ακριβοπληρωμένα ταξίδια μετ΄επιστροφής σε μακρινούς προορισμούς ( πχ Λονδίνο ) , το χρόνο.

Για «ανταμοιβή» της εμπιστοσύνης αυτής η Aegean Air έχει θεσπίσει ειδικά προνόμια στα μέλη των κάρτας της ανάλογα με τα επίπεδα.

Για τη «χρυσή» κάρτα για παράδειγμα προβλέπεται η δυνατότητα αναβάθμισης θέσης από οικονομική σε business, εφόσον υπάρχει φυσικά διαθεσιμότητα.

Διότι σε αντίθεση με την αρχική πολιτική κατά την οποία οι πελάτες μπορούσαν να αναβαθμίσουν την θέση τους πολλές μέρες πριν το ταξίδι τους, εδώ και αρκετό καιρό ( πιθανή επίδραση του «ανοίγματος» των αεροπορικών ταξιδιών μετά την πανδημία) , η αναβάθμιση «μένει στον αέρα» , μέχρι και λίγες ώρες πριν την πτήση και ο επιβάτης βρίσκεται σε λίστα αναμονής.

Ως εδώ όλα καλά , αφού κανείς επιβάτης δεν μπορεί να ισχυριστεί βασίμως ότι σώνει και καλά η εταιρία πρέπει να του εξασφαλίσει θέση business αν και έχει πληρώσει economy , αφού μπορεί να κερδίσει περισσότερα διαθέτοντας την θέση σε κάποιο τουρίστα από την Άπω Ανατολή που πληρώνει , έστω και αν κατά πάσα πιθανότητα είναι η μοναδική φορά στη ζωή του που ταξιδεύει με την Aegean Air.

Όμως συμβαίνει κάτι άλλο: Ενώ σε πολλές πτήσεις της εταιρίας υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις αναβάθμισης , η Aegean Air για κάποιο ανεξήγητο από τη λογική λόγο , τις αφήνει κενές και δεν τις διαθέτει στους κατόχους της Gold κάρτας της.

Επιμένουμε στον χαρακτηρισμό ανεξήγητο γιατί τα συστήματα των αεροπορικών εταιριών είναι διαρκώς online , μπορούν να εντοπίσουν δηλαδή μέχρι και το τελευταίο check in, αν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις και να τις κατανείμουν ανάλογα.

Ο υπογράφων έχει ιδία άποψη επί του θέματος : Δύο τουλάχιστον φορές κατά τον τελευταίο μήνα βρισκόταν σε λίστα αναμονής για αναβάθμιση θέσης. Και τις δύο η αναβάθμιση παρέμεινε αιτούμενη, παρόλο ότι ο επιβάτης διαπίστωσε ιδίοις όμμασι, εισερχόμενος τελευταίος κατά την επιβίβαση πως υπήρχαν κενές θέσεις που ποτέ δεν του δόθηκαν!

Διαβάστε περισσότερα