H Alfa Romeo Tonale, ακόμη και όταν πρωτοεμφανίστηκε ως σκίτσο, είχε καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις με την εμφάνισή της. Μάλιστα, ο ερχομός της κατάφερε να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της μικρομεσαίας SUV κατηγορίας, γιατί διαθέτει το στυλ, τη δύναμη και την απαραίτητη τεχνολογία, που επιτάσσει η εποχή. Όλα τα παραπάνω και ακόμη περισσότερα, προσφέρει η Alfa Romeo Tonale Plugin Hybrid.

Σχεδιασμένη από τα χέρια ενός Έλληνα, του Αλέξανδρου Λιώκη, η Tonale σαγηνεύει στο πέρασμά της, καθώς διαθέτει έντονες ακμές, που συνδυάζονται ιδανικά με πληθωρικές καμπύλες. Επιπλέον, στο εμπρόσθιο μέρος, ξεχωρίζει ο επιβλητικός θυρεός Trilobo, όπως και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα.

Αυτός ο δυναμισμός κυριαρχεί και στο πίσω τμήμα. Εκεί, η φωτεινή υπογραφή ενώνει τις δύο άκρες του αμαξώματος και ξεχωρίζει ο καλλιγραφικός τρόπος γραφής της ονομασίας του μοντέλου. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ένα SUV μοντέλο, το οποίο πραγματικά δεν χορταίνεις να το παρατηρείς.

Στο εσωτερικό της Alfa Romeo Tonale στο επίκεντρο είναι ο οδηγός 

Αντίστοιχα, μοντέρνα είναι και η καμπίνα της Alfa Romeo Tonale, η οποία ενσωματώνει αναφορές στην ιστορία της ιταλικής μάρκας. Τον τεχνολογικά προηγμένο χαρακτήρα της Tonale ενισχύουν οι 2 μεγάλες οθόνες στο ταμπλό. Μάλιστα, τα υλικά που έχουν επιλεγεί είναι ποιοτικά, χωρίς να υπάρχει το παραμικρό ψεγάδι στη συναρμογή.

Σε πολύ καλό επίπεδο είναι και η πρακτικότητα, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα. Η Alfa Romeo Tonale είναι άνετη και για τους επιβάτες της, με τους πίσω να έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι και τα πόδια. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών των 385 λίτρων (115 λίτρα λιγότερα από τις άλλες εκδόσεις, λόγω του ηλεκτροκινητήρα) ικανοποιεί και με το παραπάνω.

Δοκιμή Alfa Romeo Tonale PHEV Q4 Veloce: Mamma mia!

Με 280 ίππους η Tonale Plug-in Hybrid

Στην «καρδιά» της Tonale PHEV Q4 συναντάμε το Plugin υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν 1.300άρη turbo κινητήρα βενζίνης 180 ίππων, καθώς και από έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων, που συνεργάζονται ιδανικά με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η συνολική ισχύς αγγίζει τους 280 ίππους, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία τα 77 χιλιόμετρα, χάρη στη νέα μπαταρία των 15,5 kWh, η οποία φορτίζει σε 2,5 ώρες μέσω wallbox και σε 6,5 ώρες με οικιακή πρίζα.

Η εκκίνηση πραγματοποιείται ηλεκτρικά και αν υπάρχει ενέργεια στη μπαταρία, μέχρι τα 135 χλμ./ώρα η κατανάλωση είναι εξαιρετικά χαμηλή. Επίσης, για την διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα και την κατανάλωση εντός πόλης στα 5,0-5,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα και σε εθνικό οδικό δίκτυο κοντά στα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Με γνήσιο DNA της Alfa Romeo και η Tonale PHEV

Στο δρόμο, η Tonale PHEV διαθέτει το λεγόμενο ιταλικό ταπεραμέντο, με εξαιρετικό στήσιμο και σπορ οδική συμπεριφορά, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Προφανώς, το σύστημα παραμετροποίησης D.N.A. υπάρχει και στην Tonale και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να την προσαρμόσει στο δικό του στυλ. Την ίδια στιγμή, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς, δημιουργώντας συνθήκες τετρακίνησης, για ακόμη περισσότερη ασφάλεια.

Εν ολίγοις, η Plugin υβριδική έκδοση της Alfa Romeo Tonale συναρπάζει. Το ιταλικό SUV, πέρα από εμφάνιση διαθέτει σπορ χαρακτήρα και έντονο ταμπεραμέντο. Ωστόσο, σε αυτή τη ζωή ότι πληρώσεις… παίρνεις. Και για να αποκτήσει κανείς την Tonale PHEV των 280 ίππων στην έκδοση Veloce Q4 της δοκιμής μας, θα πρέπει να καταβάλλει 57.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη: