Δεν χωρεί αμφιβολία ότι το Radar.gr έχει για μια ακόμη φορά αποκαλύψει όλα τα μεγάλα deals που επίκεινται ή κυοφορούνται στο χώρο των επιχειρήσεων και των τραπεζών!

Και αδιαμφισβήτητα τα όσα εξελίσσονται γύρω από την ΔΕΗ, την Τέρνα Ενεργειακή αλλά και την Τρ. Πειραιώς, έχουν προαναγγελθεί με απόλυτη ακρίβεια!

Το Radar λοιπόν πρώτο και μόνο είχε αποκαλύψει τις συζητήσεις της Τέρνα Ενεργειακής με το Macquarie αλλά και την είσοδο σφήνα στη συνέχεια της First Sentier και της Mitsubishi!

Και όταν όλοι προανήγγειλαν ότι το deal χάλασε, μόνο εμείς κατηγορηματικά και με βεβαιότητα γράψαμε ότι «έχει κλείσει» και θα ανακοινωθεί το αργότερο τον Νοέμβριο!

Επί του προκειμένου τώρα, το deal της Τέρνα Ενεργειακής με την First έχει κλείσει και θα πραγματοποιηθεί σε 2 στάδια!

Ένα στα 21,5 – 22,5 ευρώ τώρα και άλλο ένα στα 27,5 ευρώ σε δεύτερο χρόνο, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες! Δημόσια πρόταση θα πραγματοποιηθεί καθώς Διοίκηση και βασικοί μέτοχοι σέβονται την διαδικασία και ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα μικρών μετόχων και θεσμικών επενδυτών!

Την ίδια ώρα, άλλη μία μεγάλη αποκάλυψη του Radar επιβεβαιώνεται καθώς η ΔΕΗ βρίσκεται μια ανάσα από την εξαγορά του 70% των μετοχών της ΕΝΕΛ Ρουμανίας, μια κίνηση τεράστια που καθιστά την Δημόσια Επιχείρηση κορυφαία και κυρίαρχη όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο χώρο των Βαλκανίων και της Νοτιο Ανατολικής Ευρώπης!

Μια ακόμη απόλυτα επιτυχημένη ενέργεια από τη διοίκηση Στάσση που πραγματοποίησε ένα άνευ προηγούμενου turn around story και οδήγησε την ΔΕΗ από την απαξία και τον επιδιωκόμενο από τα συμφέροντα κατακερματισμό, στην κυριαρχία!

Η τρίτη μεγάλη αποκάλυψη του Radar ήταν αδιαμφισβήτητα το ενδιαφέρον μεγάλων ξένων παικτών για την απόκτηση του μετοχικού ελέγχου της Τρ. Πειραιώς!

Και δεν αναφέρομαι μόνο στο προσχηματικό ενδιαφέρον της ΙΟΝ για το 26% που κατέχει το ΤΧΣ, αλλά κυρίως για τις ζυμώσεις μεταξύ των τριών ισχυρότερων βασικών μετόχων με το Hellikon να πρωτοστατεί!

Γιατί η αλήθεια είναι, πως μετά τις κινήσεις της Helikon και τις συζητήσεις με τους μεγάλους ιδιώτες μετόχους, το δίδυμο Πατέλη – Σταικούρα επιδίωξε να εκ εκμεταλλευθεί πολιτικά το ζήτημα εμφανίζοντας μια πρόταση, της ΙΟΝ εν προκειμένω, που δεν μπορούσε να υλοποιηθεί, λόγω του σχετικού νόμου για το ΤΧΣ που καθόριζε τις διαδικασίες και το οποίο ο Υπ. Οικονομικών είχε φέρει στη Βουλή!

Και γεγονός είναι, που δεν δύναται να αμφισβητηθεί, ότι η Τρ. Πειραιώς, που η Διοίκηση Μεγάλου έχει επιτύχει ένα τεράστιο έργο εξυγίανσης σε όλα τα επίπεδα, βρίσκεται στο κάδρο των διεθνών μεγάλων επενδυτών.

Διαβάστε ακόμη: