Οι διαδικτυακές δαπάνες τη Cyber Monday εκτιμάται ότι ξεπέρασαν φέτος τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ, επίπεδο που αποτελεί ρεκόρ, καθώς οι κυνηγοί ευκαιριών αγοράζουν προσφορές για αντικείμενα όπως κούκλες Barbie, σετ Lego, ακουστικά και έξυπνα ρολόγια, σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις της Adobe Digital Insights.

Η εκτίμηση κάνει λόγο για δαπάνες 12 δισ. δολάρια – 12,4 δισ. δολάρια τη Cyber Monday, τη μεγαλύτερη ημέρα ηλεκτρονικών αγορών στις ΗΠΑ.

Ένα σημαντικό μέρος αυτών των δαπανών, περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, εκτιμάται ότι πραγματοποιήθηκε μεταξύ 6 μ.μ. και 11 μ.μ. EST, ιδιαίτερα από τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής. Πρόκειται για αύξηση 9,7% σε σύγκριση με τα 11,3 δισ. δολάρια που δαπανήθηκαν τη Cyber Monday του 2022.

Οι έμποροι λιανικής έχουν δελεάσει τους καταναλωτές των ΗΠΑ που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό, να ανοίξουν τα πορτοφόλια τους με push notifications, μηνύματα κειμένου και διαφημίσεις ροής βίντεο που προωθούν καλλυντικά, ηλεκτρονικά είδη, παιχνίδια, ρούχα και άλλα προϊόντα με μεγάλες εκπτώσεις, σημειώνει το Reuters.

“Οι καταναλωτές είναι αρκετά ανθεκτικοί και έχουν βρει τρόπους να αγοράζουν δώρα και εμπειρίες για τα παιδιά τους και τα κατοικίδιά τους”, δήλωσε ο Matthew Katz, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων SSA & Company.

Διαβάστε ακόμη: