Υποτίθεται ότι ο Cosmote αναβαθμίζεται. Υποτίθεται ότι με την παρουσία της Deutsche Telekom αλλάζει επίπεδο.

Υποτίθεται ότι η παρουσία της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες έφερε κινητοποίηση και ο Cosmote προχωράει σε κινήσεις που θα του δώσουν προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Στα χαρτιά, τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις όλα πάνε καλά.

Αν ρωτήσεις όμως τους πελάτες της εταιρείας θα διαπιστώσεις όμως το αντίθετο και μάλιστα σε ορισμένα θέματα ο Cosmote κινδυνεύει να καταστεί ανέκδοτο.

Παράδειγμα πρώτο – Ανανέωση συμβολαίου

Εκπρόσωπος Cosmote: Σας καλούμε για την ανανέωση του συμβολαίου σας με μια προνομιακή προσφορά…

Πελάτης: σας ακούω…

Εκπρόσωπος Cosmote: (επαναλαμβάνει το ισχύον πρόγραμμα που έχει ο πελάτης) στην προνομιακή τιμή των 29 ευρώ…

Πελάτης: Μα σήμερα πληρώνω για το ίδιο πρόγραμμα 22 ευρώ…

Εκπρόσωπος Cosmote: Ε, ναι, σας δίνουμε την δυνατότητα να το κατοχυρώσετε με καλύτερες υπηρεσίες.

Πελάτης: Μα είναι οι ίδιες…

Αν αυτό δεν είναι δαιμόνια εμπορική πολιτική, δεν ξέρω τι είναι. Τελικά, μετά την μη ανανέωση, μια βδομάδα πριν λήξει το συμβόλαιο, μετά από 5 τηλεφωνήματα, μέσα από την εφαρμογή το ανανεώνεις με τα ίδια χρήματα που το είχες αρχικά.

Καταπληκτική πολιτική και ακόμη καταπληκτικοτερη η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού!

Παράδειγμα δεύτερο – Εξυπηρέτηση πελατών (για τα πανηγύρια)

Μεχρι πριν μερικούς μήνες ο Cosmote ήταν απλά τοπ στην εξυπηρέτηση όταν υπήρχε κάποια βλάβη. Φεύγοντας από την εποχή Τσαμάζ και μπάινοντας στην εποχή Νέμπη το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης είναι το «καμία εξυπηρέτηση».

Και εξηγώ: όλη μέρα οι αποσυνδέσεις του ίντερνετ είναι δεκάδες. Παιρνεις τηλέφωνο στο 13888 και εκεί που πάντα έβρισκες κάποιον να σε εξυπηρετήσει τώρα ξεκινάς από μια αυτοματοποιημένη υπηρεσία, και καταλήγεις στο επικό «όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ σου κάλεσε αργότερα» και στο κλείνουν.

Δηλαδή, η καλύτερη εξυπηρετηση είναι να μην σε εξυπηρετήσουν και να μείνεις χωρίς τηλέφωνο ή ίντερνετ γιατί η νέα αποχή στον Cosmote βασίζεται στο δούλεμα του καταναλωτή!

Υ.Γ.: Όσο δε για το τουίτερ που δούλευε άψογα και έβρισκες άκρη σε διάφορα προβλήματα, last year…

Διαβάστε ακόμη: