Τα σούπερ μάρκετ μπαίνουν στα παιχνίδια
Με σκεπτικισμό βλέπουν την εφαρμογή click away παρότι υπάρχει διάθεση αλλά θα απαιτηθούν επιπλέον υποδομές καθώς η παράδοση θα γίνεται εκτός του σούπερ μάρκετ. Όι αλυσίδες που διέθεταν παιχνίδια και στο παρελθόν όπως η «Μασούτης» και η «Lild Hellas» προσπαθούν να λύσουν τα τεχνικά προβλήματα όπως είναι η ιστοσελίδα και στην ενίσχυση του τηλεφωνικού κέντρου. Όι υπόλοιπες αλυσίδες βρίσκονται στο στάδιο αξιολόγησης της νέας εφαρμογής , η όμως εφαρμόζεται 12 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα και είναι σε ισχύ μέχρι την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021.
Τα εμπορικά καταστήματα δεν έχουν e-shop:
Όι εννέα στις δέκα εμπορικές επιχειρήσεις δεν έχουν ιστοσελίδα για να προβάλλουν τα προϊόντα τους και ποντάρουν στο τηλεφωνικό κέντρο του καταστήματος. Ό πρόεδρος του Έμπορικού Συλλόγου Αθήνας κ Σταύρος Καφούνης υποστηρίζει οι καταστηματάρχες θα διεκδικήσουν το 30 με 35% του χριστουγεννιάτικου τζίρου, ο οποίος πέρυσι κινήθηκε στα 3,5 με 4 δις ευρώ. Δηλαδή φέτος θα είναι «θαύμα» αν φθάσουμε το 1,1 δις ευρώ