Οι πωλήσεις της Burger King καταγράφουν αύξηση για το β’ τρίμηνο της οικονομικής της χρήσης, όμως, η αμερικανική αλυσίδα γρήγορης εστίασης εξακολουθεί να αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα: Δεν έχει αρκετούς πελάτες στα καταστήματά της.

 Το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, οι πωλήσεις στα εστιατόρια του Burger King στις ΗΠΑ που ήταν ανοιχτά για τουλάχιστον 13 μήνες αυξήθηκαν κατά 8,3% σε ετήσια βάση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις στα εστιατόρια Burger King που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο αυξήθηκαν κατά 10,2%.

Ωστόσο, μεγάλο μέρος της αύξησης των πωλήσεων στις ΗΠΑ οφείλεται στο ότι οι άνθρωποι ξόδεψαν περισσότερα όταν αγόραζαν το γεύμα τους από ένα Burger King και όχι επειδή μπήκαν περισσότεροι πελάτες στα εστιατόρια της εταιρείας. “Λιγότεροι πελάτες ήρθαν τους τελευταίους τρεις μήνες στα εστιατόρια της Burger King σε σύγκριση με πέρυσι”, σημείωσε ο Josh Kobza, Διευθύνων Σύμβουλος της μητρικής εταιρείας Burger King Restaurant Brands International (QSR), κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων σε αναλυτές της αγοράς.

Η RBI κατέχει επίσης τους Tim Hortons, Popeyes και Firehouse Subs. «Δεν βρισκόμαστε ακόμα σε θετικό έδαφος», είπε, ενώ σημείωσε ότι οι τάσεις έχουν βελτιωθεί. «Η ανάπτυξη της επισκεψιμότητας… είναι μια από τις πιο σημαντικές βραχυπρόθεσμες ευκαιρίες που βλέπουμε για τη μάρκα». Πέρυσι, η Burger King ανακοίνωσε ένα σχέδιο αναστροφής της επιχείρησής της, το οποίο περιλαμβάνει επένδυση 400 εκατομμυρίων δολαρίων για τη βελτίωση της περιουσίας της μάρκας: 250 εκατομμύρια δολάρια για την ενημέρωση της τεχνολογίας εστιατορίων, της κουζίνας και της ανακαίνισης και 150 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση και τα ψηφιακά προϊόντα.

Διαβάστε ακόμη: