Για περισσότερο από έναν αιώνα η Bugatti δημιούργησε από τα καλύτερα fullopen που δημιουργήθηκαν ποτέ. Ιδιαίτερα ο Ζαν Μπουκάτι ήταν η κινητήρια δύναμη σε πολλά από αυτά τα μοντέλα. Δημιουργήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1930, τα ανοιχτά αυτοκίνητα της Bugatti κατασκευάστηκαν σε μικρούς αριθμούς και με απόλυτη αφοσίωση στην τελειότητα.
Nα θυμηθούμε το Type 40 A, το Type 41 Roadster Esders, το Type 55 Roadster και το εμβληματικό Type 57 Roadster Grand Raid Gangloff.
Σήμερα επιστρέφει με το εξωπραγματικό W16 Mistral, μια Bugatti συναρπαστική. Αυτό είναι, σε τελική ανάλυση, το πρώτο roadster της Bugatti μετά το Veyron Grand Sport Vitesse που έκανε πρεμιέρα το 2012 – και είναι επίσης το τελευταίο μοντέλο Bugatti το οποίο κυκλοφορεί στον δρόμο και που θα τροφοδοτείται από τον θρυλικό κινητήρα W16 της μάρκας.
Για αυτούς τους λόγους –και πολλούς άλλους– το πρόγραμμα ανάπτυξης του W16 Mistral έπρεπε να βυθιστεί στην απόλυτη μηχανική αριστεία. Στην ουσία, χρειαζόταν να είναι πολύ περισσότερα από μια απλή εκ νέου ανάπτυξη του Chiron2.
Κατασκευασμένο γύρω από την οριστική ενσάρκωση των 1.600 ίππων του κινητήρα W16 της Bugatti, το W16 Mistral προσφέρει πολυτέλεια που δεν μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τον Εμίλιο Σκέρβο της Bugatti –Rimac: «Η οικογένεια Chiron δεν προοριζόταν ποτέ να αποκτήσει ένα μοντέλο roadster. Γιαυτό έπρεπε να ξεκινήσουμε από την αρχή όταν αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε την W16 Mistral, τον απόλυτο φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία ενός roadster και στον θρυλικό κινητήρα W16».
«Μια Chiron χωρίς οροφή θα μπορούσε είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο για πολλούς, αλλά δεν θα πληρούσε τα ασυμβίβαστα υψηλά πρότυπα που ακολουθεί η Bugatti.
Ένα μοντέλο Bugatti πρέπει να είναι ασύγκριτο από κάθε άποψη με οτιδήποτε άλλο στον κόσμο του αυτοκινήτου. Μία από τις κύριες προκλήσεις ήταν να επιτευχθεί ο στόχος της δημιουργίας ενός roadster με τελική ταχύτητα 420 χλμ. και να συνδυάσει αυτή την ποιότητα που καθορίζει τις επιδόσεις με μια εμπειρία πολυτέλειας στο εσωτερικό» κατέληξε ο Εμίλιο.
Στο εσωτερικό της W16 Mistral κυριαρχεί το δέρμα ειδικής επεξεργασίας με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας της Bugatti. Επίσης, στην W16 Mistral, ο επιλογέας ταχυτήτων –κατασκευασμένος από ένα συμπαγές μπλοκ αλουμινίου– αποτελεί φόρο τιμής στο διάσημο γλυπτό του Ρέμπραντ Μπουγκάτι «χορευτικός ελέφαντας».
Αυτό το γλυπτό κοσμούσε το καπό της θρυλικής Type 41 Royale, της πιο πολυτελούς Bugatti που δημιουργήθηκε ποτέ. Και έρχεται η W16 Mistral, που αποτελεί την πλέον κατάλληλη σύνδεση του παρελθόντος το σύγχρονο αριστούργημα roadster της Bugatti. Που συνεχίζει απρόσκοπτα τη μακρά παράδοση της μάρκας στα απίστευτα roadster που έχουν θαυμαστεί και εξακολουθούν να θαυμάζονται από φίλους και μη της αυτοκίνησης για δεκαετίες.
Η γέννηση της W16 Mistral απαιτούσε προσεκτική εξάσκηση στις οθόνες ώστε το κάθε σχεδιασμένο στοιχείο όχι μόνο να θέσει νέα πρότυπα ομορφιάς, αλλά και να παίξει ρόλο στην επίτευξη εντελώς νέων επιπέδων απόδοσης. Το «κλειδί» ήταν να γίνει η αρχιτεκτονική του roadster όσο το δυνατόν πιο άκαμπτη αλλά ελαφριά, έτσι ώστε η δυναμική οδήγηση του αυτοκινήτου να είναι παρόμοια με εκείνη της Chiron.
Παραμένοντας πιστή στις ρίζες του roadster, η W16 Mistral είναι ένα hyper – sport αυτοκίνητο που η ομάδα ανάπτυξης χρησιμοποίησε ελαφριά σύνθετα υλικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων και πολύπλοκες δομές για να ελαχιστοποιήσει τη μάζα αυξάνοντας ταυτόχρονα την ακαμψία του πλαισίου.
Αυτή η προσέγγιση υιοθετήθηκε επίσης για τις πόρτες του W16 Mistral, οι οποίες αποτελούν βασικό σημείο εστίασης κατά την ανάπτυξη, με μια καινοτόμο αρχιτεκτονική διάταξη που επιτρέπει να απορροφούν εξαιρετική ποσότητα ενέργειας σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, προστατεύοντας έτσι οδηγό και συνοδηγό. Λόγω της νέας εξωτερικής σχεδίασης του roadster έπρεπε να δημιουργηθεί ένα ολοκαίνουργιο και εξαιρετικά προηγμένο σύστημα εισαγωγής αέρα, ειδικά για τη W16 Mistral. Οι καινοτόμες εισαγωγές αέρα που βρίσκονται πίσω από τα προσκέφαλα σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν με αυστηρές –αλλά εξαιρετικά σημαντικές– δοκιμές ασφαλείας ανατροπής
Κάθε εισαγωγή είναι κατασκευασμένη από μια ειδική δομή από ανθρακονήματα που μπορεί να υποστηρίξει όλο το βάρος του αυτοκινήτου σε περίπτωση ανατροπής. Αυτή η νέα διάταξη εισαγωγής εμπλουτίζει επίσης την εμπειρία του W16 στα αυτιά του οδηγού, δίνοντας έμφαση στην ορχήστρα των 8 λίτρων. Είναι μια απαράμιλλη ακουστική αίσθηση στον κόσμο του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το ηχητικό τοπίο στο εσωτερικό της W16 Mistral δεν περιορίζεται στη σπλαχνική παρουσία του κινητήρα W16.
Συνοδεύεται από ένα ηχοσύστημα υψηλής τεχνολογίας ειδικά σχεδιασμένο για το roadster, το οποίο κάνει την ακρόαση μουσικής ευχαρίστηση για τις αισθήσεις – ακόμα και όταν η W16 Mistral ξεκινά την περιπέτεια υψηλής ταχύτητας που σπινθηρίζει, αντικατοπτρίζοντας τον ισχυρό άνεμο στο κορυφαίο hyper – sport μοντέλο του πλανήτη.
Καλώς ήρθατε στον μαγικό κόσμο της Bugatti W16 Mistral.