Τον δρόμο του εξηλεκτρισμού αποφάσισε να ακολουθήσει η νέα BMW M5, η οποία πλέον εισέρχεται στην έβδομη γενιά της.

Επιβάλλεται λοιπόν να ξεκινήσουμε τις συστάσεις από το Μ Hybrid σύστημα της νέας Μ5. To εν λόγω plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει θερμικό V8 κινητήρα 4.4 λίτρων τεχνολογίας M TwinPower Turbo, με cross-bank πολλαπλή εξαγωγής και βελτιστοποιημένο σύστημα διαχωρισμού λαδιού. Αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ περιστρέφεται μέχρι τις 7.200 σ.α.λ.

Το «παρών» δίνει και ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων με ονομαστική ροπή 280 Nm, αλλά ένα στάδιο pre-gearing επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στα 450 Nm. Σημειώνεται ότι ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic.

Συνδυαστικά η νέα M5 παράγει 727 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει η νέα M5 είναι 250 χλμ./ώρα, αλλά με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package αυξάνεται στα 305 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 3,5 δευτ. Η μπαταρία υψηλής τάσης, χωρητικότητας 18,6 kWh, βρίσκεται χαμηλά στο κάτω τμήμα του αμαξώματος.

Υπόσχεται κίνηση αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για έως 69 χλμ., ενώ σε αυτή την περίπτωση η μέγιστη ταχύτητα δε ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα. Η Μονάδα Συνδυασμένης Φόρτισης (Combined Charging Unit) της νέας BMW M5 εξασφαλίζει φόρτιση AC με ισχύ έως και 7,4 kW.

Η ισχύς που παράγεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τον ηλεκτροκινητήρα περνούν στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive. Στο πρόγραμμα 4WD Sport, το σύστημα στέλνει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Ωστόσο, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 2WD.

Εδώ, η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με απενεργοποιημένο το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control), κάτι το οποίο θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι έμπειροι οδηγοί που προτιμούν μια καθαρόαιμη εμπειρία. Αυτή η περαιτέρω εξελιγμένη εκδοχή του M xDrive, όπως και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Ενεργό Διαφορικό M στον πίσω άξονα, είναι ειδικά προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά απόδοσης του συστήματος κίνησης M Hybrid.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρίβοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες. Οι ζάντες ελαφρού κράματος M (20 ιντσών στον εμπρός άξονα, 21 ιντσών στον πίσω) είναι στάνταρ και συνδυάζονται με ελαστικά υψηλών επιδόσεων.

Στο εσωτερικό του γερμανικού sedan υψηλών επιδόσεων συναντάμε δερμάτινο τιμόνι M με επίπεδο κάτω τμήμα και φωτιζόμενα πλήκτρα M, καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M με πληθώρα ηλεκτρικών ρυθμίσεων και κυρτή οθόνη BMW Curved Display, στην οποία, όπως και στο στάνταρ BMW Head-Up Display, προβάλλεται περιεχόμενο ειδικό για μοντέλα M. Το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional φέρνει επίσης το σύστημα πλοήγησης BMW Maps και τη λειτουργία Augmented View στην οθόνη ελέγχου.

Διαβάστε ακόμη