Κάθε συναυλία της είναι σαν ένα fashion show, με την γκαρνταρόμπα του «αερικού» από την Ισλανδία να περιλαμβάνει εντυπωσιακά σύνολα μεγάλων και μικρών indie οίκων μόδας.

Η Björk πάντα ήταν εντυπωσιακή στιλιστικά. Ποιος δεν θυμάται το φουστάνι «κύκνο» της Marjan Pejoski με το οποίο εμφανίστηκε στα Όσκαρ του 2001 και έφαγε πολύ κραξίδι ή το φόρεμα των Ολυμπιακών της Αθήνας που τελικά δεν «άνοιξε»!

Η μόδα είναι το χόμπι και η τρέλα της. Κατά καιρούς έχει φορέσει από Alexander McQueen και Rei Kawakubo μέχρι Hussein Chalayan και Christian Lacroix. Το στιλ της είναι τρελό, αλλοπρόσαλλο, άγριο, δραματικό, θεατράλε, όπως είναι και η ίδια.

Στις πρώτες συναυλίες της περιοδείας της με τίτλο Orkestral στην Ιρλανδία, περιοδεία που ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση, η Björk εμφανίστηκε γκαζωμένη και ενθουσιασμένη. Τα ρούχα που φόρεσε στη σκηνή υπογράφονται από ανεξάρτητους «μικρούς» δημιουργούς, όπως οι Marine Serre, Iris van Herpen και Tomo Koizumi, αλλά και μεγάλους όπως ο Valentino και ο Balenciaga. Οι μάσκες είναι δημιουργίες του James Merry και το στάιλινγκ από την Edda Gudmundsdottir.

Το σύνολο του Valentino ήταν ένα ρούχο-γλυπτό, το οποίο συνδυάστηκε με παπούτσια Salvatore Ferragamo. Για το φινάλε η Björk επέλεξε ένα μπλε βελούδο φόρεμα από τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 του Balenciaga. Ανάλογα «επωνύμως» ντυμένοι ήταν και οι μουσικοί της. Για παράδειγμα, ο ακορντεονίστας της φορούσε πουκάμισο Maison Margiela shirt και φούστα Comme des Garçons.

Ειδική μνεία αξίζει στο φόρεμα του Tomo Koizumi, τον οποίο γνωρίσαμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Είναι ο σχεδιαστής που έφτιαξε με τα χεράκια του το φόρεμα της Misia, που έψαλλε στην τελετή έναρξης τον εθνικό ύμνο της Ιαπωνίας, ρούχο που έκανε τον κόσμο να ψάχνει με ενθουσιασμό τον δημιουργό του. Το φόρεμα που έφτιαξε για την Björk είναι η επιτομή του σχεδιαστικού του ύφους: φραμπαλαδένιο, αφράτο, καραμελένιο, λευκό και βαμμένο στο στρίφωμα και το μπούστο από τον ίδιο τον Koizumi.