Η Balenciaga ανέλαβε τα ηνία καθιστώντας το πιο hot brand στον κόσμο το τρίτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία έκθεση μόδας της Lyst.

Ακολουθούν οι Gucci και Dior, σύμφωνα με την έκθεση της Lyst για το τρίτο τρίμηνο 2021.

Μετά από 53 χρόνια, ο οίκος μόδας επέστρεψε στην υψηλή ραπτική τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, σηματοδοτώντας την πρώτη γκάμα ραπτικής του εκκεντρικού σχεδιαστή και δημιουργικού διευθυντή Ντέμνα Γκβασάλια για τη μάρκα. Επιπλέον, η εταιρεία ξεκίνησε επίσης μια συνεργασία με την εταιρεία online gaming Fornite, συνεργάστηκε με τον Κάνιε Γουέστ στο εμπορικό του άλμπουμ DONDA, σχεδίασε την απρόσωπη εμφάνιση της Κιμ Καρντάσιαν για το Met Gala του 2021 και παρουσίασε τη συνεργασία της με τους Simpsons κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022.

Θέλετε κάτι περισσότερο;

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Gucci, η οποία κυκλοφόρησε πρόσφατα το ψηφιακό της κατάστημα Vault. Επιπλέον, ο οίκος ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 86% για το δεύτερο τρίμηνο και κέρδισε πολλούς πόντους από το τρέιλερ της ταινίας House of Gucci. Ο Dior έρχεται τρίτος μετά την επίδειξη πασαρέλας υψηλής ραπτικής και τη συλλογή SS22, ενώ η Prada κατατάσσεται στην τέταρτη θέση με το διπλό σόου SS22 στο Μιλάνο και τη Σαγκάη. Η τσάντα Raffia της μάρκας έχει γίνει επίσης απαραίτητο αξεσουάρ χάρη στην τελευταία τάση στο TikTok.

Έξι διάσημα brands που αύξησαν τις πωλήσεις τους λόγω των σταρ

Τα διάσημα brands και οι οίκοι δεν χρειάζονται φοβερό support για να πουλήσουν όλα όσα σχεδιάζουν, ειδικά αν το όνομά τους βρίσκεται στην επικαιρότητα. Βέβαια, μια μικρή βοήθεια από τις σταρ είναι πάντα χρήσιμη για να δουν τις πωλήσεις συγκεκριμένων item να ανεβαίνουν.

Gucci

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Lyst, ο ιταλικός οίκος βρίσκεται πρώτο σε πωλήσεις και σε αναζητήσεις αυτή τη στιγμή. Είμαστε σίγουρες πως η Beyonce έβαλε το χεράκι της σε αυτό, αφού σε όλη την OTR II tour φορούσε looks Gucci, επηρεάζοντας άμεσα το κοινό.

Vetements

Όταν η Selena Gomez το 2016 φόρεσε ένα hoodie και ένα track pants από το γαλλικό οίκο, τότε τα Vetements είδαν το κοινό να αναζητάει κατά 410% περισσότερο αυτά τα ρούχα στο online shop του.

Fendi

Όταν η Kylie εμφανίστηκε λίγο μετά τη γέννηση του παιδιού της με ένα φόρεμα κι ένα παιδικό καρότσι που είχαν το λογότυπο του Fendi, κατάφερε να γίνει “κινητή διαφήμιση”. Αμέσως οι αναζητήσεις για ρούχα και αξεσουάρ με το logo “F” αυξήθηκαν περισσότερο από ότι θα περίμενε ο οίκος.

Off-White

Ένα brand που κατάφερε πολύ γρήγορα να γίνει διάσημο και ήδη έχει μεγάλους fans. Η Rihanna φοράει non stop ρούχα Off-White τα οποία σχεδιάζει ο Virgil Abloh και σύμφωνα με στοιχεία της Lyst κατάφερε να κάνει το κοινό να ψάχνει το brand κατά 370% περισσότερο.

Prada

Σε μια street style εμφάνιση η Chiara Ferragni είχε φορέσει μια belt bag του οίκου Prada στον ώμο της. Σύμφωνα με στοιχεία της Lyst αμέσως οι αναζητήσεις για αυτήν την τσάντα αυξήθηκαν κατά 170% και μέσα σε λίγες ώρες έγινε sold out.

Balenciaga

Σε μια πρόσφατη εμφάνιση η Taylor Swift φόρεσε αυτό το neon hoodie που έφερε την υπογραφή του Balenciaga. Μέσα σε δύο μέρες η αναζήτηση για αυτό το hoodie αυξήθηκαν κατά 117%.