ΚΟΣΜΟΣ

Balenciaga: Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ζήτησε συγγνώμη για την καμπάνια με τα παιδιά

«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη και αναλαμβάνω την ευθύνη», τα λόγια του καλλιτεχνικού διευθυντή και σχεδιαστή του οίκου Balenciaga μετά τον σάλο που προκάλεσε η καμπάνια με τα παιδιά.

«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη και αναλαμβάνω την ευθύνη», τα λόγια του καλλιτεχνικού διευθυντή και σχεδιαστή του οίκου Balenciaga μετά τον σάλο που προκάλεσε η καμπάνια με τα παιδιά.

Ο Γεωργιανός σχεδιαστής Ντέμνα δήλωσε ειδικότερα τα εξής: «Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λανθασμένη καλλιτεχνική επιλογή του κόνσεπτ για την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη. Ήταν ακατάλληλο τα παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά».

Ο σχεδιαστής συνέχισε: «Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, ΠΟΤΕ δεν θα είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα, όπως η κακοποίηση παιδιών που καταδικάζω. Τελεία. Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις παιδικής προστασίας για να μάθω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα».

Ολοκληρώνοντας τη δήλωσή του, ο Ντέμνα σημείωσε: «Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε από τις εικόνες και η Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο».

Ο σάλος ξέσπασε μετά τη διαφημιστική καμπάνια της Balenciaga που δείχνει δύο μικρά κορίτσια να ποζάρουν με λούτρινα αρκουδάκια με αξεσουάρ του οίκου, τα οποία όμως παραπέμπουν σε BDSM.

Το χρονικό της υπόθεσης 

Όλα ξεκίνησαν με μία αμφιλεγόμενη καμπάνια. Για την ακρίβεια, μία αδικαιολόγητη καμπάνια, στην οποία μικρά παιδιά των τριών και τεσσάρων ετών πόζαραν, κρατώντας κούκλες ντυμένες σαδομαζοχιστικά. Μετά τον αρχικό αιφνιδιασμό, όλοι παρατήρησαν με μεγαλύτερη προσοχή. Εντόπισαν στο πλάνο διασκορπισμένα και στρατηγικά τοποθετημένα έγγραφα, σχετικά με τους νόμους για την παιδική πορνογραφία.

Το ζήτημα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στη δημόσια σφαίρα. Δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της καμπάνιας, ο οίκος μόδας αναγκάστηκε να εκδώσει μια δήλωση όπου παραδέχτηκε «μια σειρά από σοβαρά λάθη για τα οποία η Balenciaga αναλαμβάνει την ευθύνη».

Γυρνούν την πλάτη τους στον οίκο και οι σταρ

Ο ένας μετά τον άλλον σταρ, ηθοποιοί, τραγουδιστές αποστασιοποιούνται, γυρνώντας την πλάτη τους στην εταιρεία. Ακόμα και η πιο γνωστή θαυμάστριά της Balenciaga και μέχρι σήμερα επί πληρωμή εκπρόσωπός τους Κιμ Καρντάσιαν, αναγκάστηκε να προβεί σε μία δήλωση. «Επί του παρόντος επανεξετάζω τη σχέση μου με την εταιρεία, βασιζόμενη στην προθυμία τους να αποδεχτούν την ευθύνη για κάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να ξεκινήσουν» και «τις ενέργειες που περιμένω να τους δω να κάνουν για την προστασία των παιδιών». Οι θαυμαστές της δεν έμειναν ικανοποιήμενοι, κατηγορώντας την για μισόλογα και υπεκφυγές.

Διαβάστε ακόμη: