Μοιάζει σαν οφθαλμαπάτη, το γνωστό λογότυπο με τα τρία φυλλαράκια και τις τρεις οριζόντιες ρίγες και από κάτω, με την πασίγνωστη γραμματοσειρά, αντί για adidas να γράφει balenciaga. Από την άλλη, αν το καλοσκεφτείς, μοιάζει σαν ένας συνδυασμός φτιαγμένος στον παράδεισο. Όχι ακριβώς εκεί, αλλά στο Resort 2023 Fashion Week.

Tην Κυριακή 22 Μαΐου, μόλις κτύπησε το κουδούνι για το άνοιγμα του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, εκεί στον ίδιο χώρο ξεκίνησε και η επίδειξη του Balenciaga, ένα σκοτεινό σε πολλά σημεία, όνειρο του κοντινού μέλλοντος. Υπέροχα κι «επικίνδυνα» ρούχα με την υπογραφή του Demna Gvasalia, creative director του οίκου Balenciaga τα τελευταία 7 χρόνια, που τοποθέτησε τα μοντέλα του μέσα σε μαύρες, λατέξ ολόσωμες φόρμες που θυμίζουν Φαντομά και Catwoman.

Στο τρίτο μέρος της επίδειξης, στο Χρηματιστήριο παίχτηκε ένα γερό χαρτί – η συνεργασία με την adidas Originals, που συνδέει με τον πιο αναπάντεχο και ιδιαίτερο τρόπο το φουτουριστικό αισθητικό όραμα του Demna με το αυθεντικό DNA της adidas. Η capsule collection των δύο brands είναι πλημμυρισμένη από το στιλ της ηδονιστικής περιόδου στα τέλη των ‘90ς-αρχες ‘00ς, όταν περιμέναμε την καταστροφή του κόσμου – αλλά εκείνο ήταν απλώς το μέλλον που ερχόταν.

Τα αγαπημένα stripes κυριαρχούν και πάλι σε μία σειρά από ανδρικά, γυναικεία ρούχα, αξεσουάρ και υποδήματα. Κουκούλες, tracksuits, μοναδικά t-shirts σε ανατρεπτικά μεγέθη, αθλητικές ρόμπες για μποξέρ και track dresses. Έχουν ήδη ανέβει για προπαραγγελίες στο Balenciaga.com.