Λατρεμένο από εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, το ποδόσφαιρο δεν έχει να προσφέρει μόνο θέαμα. Η πολιτιστική δύναμη του βασιλιά των σπορ φαίνεται ότι είναι το χαρακτηριστικό εκείνο που διογκώνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, με τη διασημότητα των αθλητών του να αυξάνεται εκθετικά και την άνοδό του στις ΗΠΑ να ανοίγει νέους ορίζοντες -και αγορές- στο άθλημα.

Φυσικά είναι εξίσου συναρπαστική εποχή και για τους οπαδούς. Τα παγκόσμια πρωταθλήματα είναι πιο ανταγωνιστικά από ποτέ, ενώ οι μεγάλες ομάδες μπαίνουν στην ακμή τους. Όλα αυτά βέβαια δεν περνούν απαρατήρητα από τα μεγάλα διεθνή brand. Διακρίνοντας την εμπορική δυναμική του ποδοσφαιρικού οικοσυστήματος ψάχνουν τρόπους να συνδεθούν μαζί του, είτε μιλάμε για υποστήριξη ολόκληρων διοργανώσεων είτε απλά για τη χορηγία μιας ομάδας.

Για τους οίκους μόδας, τα δεδομένα είναι εξίσου ελκυστικά. Η νέα εποχή του ποδοσφαίρου είναι γεμάτη glamour, και οι επωνυμίες από όλο το στερέωμα του στυλ που εμπλέκονται στο άθλημα φροντίζουν επιμελώς να το διαχειρίζονται σαν μια παγκόσμια πασαρέλα.